Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grupa Colian zwiększyła przychody, ale zysk netto spadł po trzech kwartałach

Grupa Colian zwiększyła w ciągu trzech kwartałów 2017 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży, ale zysk netto spadł.

Grupa Colian zwiększyła przychody, ale zysk netto spadł po trzech kwartałach
fot. Colian

Przychody ze sprzedaży po trzech kwartałach 2017 wynosiły 684,3 mln zł w porównaniu do 680 mln zł w takim samym okresie 2016 roku.

Skonsolidowany zysk operacyjny wyniósł po trzech kwartałach 2017 roku 36,8 mln zł wobec 36,2 mln zł rok wcześniej.

Zysk netto spadł zaś w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2017 roku do 31,6 mln zł z 34,1 mln zł.

Segment słodyczy, który stanowi główny trzon działalności grupy, zwiększył w ciągu trzech kwartałów 2017 roku przychody ogółem do 428,3 mln zł z 429,7 mln zł rok wcześniej.

Segment napojów w ciągu trzech kwartałów 2017 roku osiągnął 115,9 mln zł przychodów ogółem wobec 120,5 mln zł rok  wcześniej.

Z kolei segment kulinarny zanotował 77,7 mln zł przychodów ogółem wobec 86,6 mln zł rok wcześniej.

W samym trzecim kwartale 2017 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy Colian wyniosły 235,5 mln zł w porównaniu do 228,9 mln zł w takim samym okresie 2016 roku.

Skonsolidowany zysk operacyjny wyniósł w trzecim kwartale 2017 roku 11,5 mln zł wobec 14,6 mln zł rok wcześniej.

Zysk netto spadł zaś w trzecim kwartale 2017 roku do 9,0 mln zł z 15,2 mln zł.

Grupa Colian Holding funkcjonuje w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw oraz bakalii) i napojów. W skład jej portfolio wchodzą takie marki jak: Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku, Solidarność, Appetita, Siesta oraz Hellena. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    Colian RSS ALERT    /    Colian Holding RSS ALERT    /    wyniki Colian RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Analityk 2017-12-01 09:39:13
    Bardzo ciekawe... Wg treści artykułu spadły przychody we wszystkich segmentach a w totalu wzrosły. Cud, dyletanctwo \"redaktora\" czy kreatywna księgowość?:)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.193.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.