Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grupa Mondelez ze spadkiem przychodów

Grupa Mondelez International opublikowała wyniki za drugi kwartał 2015 roku. Raportowane przychody grupy spadły o 9,2 proc. ze względu na kursy walutowe do 7,7 mld dolarów, ale organicznie przychody wzrosły o 4,3 proc. Grupa rewiduje prognozy na 2015 rok i podtrzymuje cele dotyczące marż w 2016 roku.

Grupa Mondelez ze spadkiem przychodów

Marża operacyjna wyniosła 11,0 proc., czyli była o 30 punktów bazowych niższa niż rok wcześniej, natomiast skorygowana marża operacyjna wzrosła o 270 punktów bazowych do 15,2 proc.

- Nasze dobre wyniki w drugim kwartale odzwierciedlają kontynuację realizacji naszej strategii transformacji – mówi Irene Rosenfeld, prezes i dyrektor generalny Mondelez.

- Wraz z zakończonym już "kawowym" joint venture, teraz koncentrujemy się bardziej na przekąskach. Ponadto kontynuujemy rozwój wydajności łańcucha dostaw i redukcji kosztów ogólnych, aby rosła marża i zyski. Zapewnia to dodatkowe możliwości do zwiększenia inwestycji w marketingu, sprzedaż i zwiększanie mocy produkcyjnych w celu przyspieszenia wzrostu przychodów i poprawy udziału w rynku, zarówno teraz, jak i w dłuższym terminie – dodaje.

- Dokonaliśmy aktualizacji naszych prognoz na 2015 rok. Podwyższyliśmy nasze założenia wzrostu przychodów organicznych (…) jesteśmy na dobre drodze do realizacji naszego celu skorygowanej marży operacyjnej w 2016 roku na poziomie 15-16 proc. – mówi również.

Raportowane przychody netto wyniosły w drugim kwartale 2015 roku 7,7 miliard dolarów, czyli spadły o 9,2 proc. ze względu na negatywny wpływ kursów walutowych. Zysk operacyjny wyniósł 841 mln dolarów, co oznacza spadek o 12,1 proc. Rozwodniony zyska na akcję wyniósł 0,25 USD (spadek o 0,11 USD).

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    wyniki Mondelez RSS ALERT    /    Irene Rosenfeld RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.187.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.