Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grupa Otmuchów skupi się m.in. na rozwoju marek własnych, B2B, rentowności i rozwoju oferty

Grupa Otmuchów będzie rozwijać się w najbliższych kwartałach poprzez intensyfikację działań w takich obszarach jak rozwój własnych marek producenckich i utrzymanie istotnej roli biznesu w obszarze sprzedaży B2B oraz private label. Ważną częścią strategii będzie też poprawa rentowności poprzez rozwój kanałów sprzedaży i eksportu oraz inwestycje w rozwój istniejących technologii i pozyskanie nowych celem rozwoju oferty o produkty odpowiadające obecnym i przyszłym trendom konsumenckim.

Grupa Otmuchów skupi się m.in. na rozwoju marek własnych, B2B, rentowności i rozwoju oferty
fot. za grupaotmuchow.pl

Rozwój własnych marek producenckich

W giełdowym raporcie finansowym Grupa Otmuchów czytamy, że zgodnie z przyjętą strategią, Grupa podjęła szereg działań mających na celu wielowymiarowy rozwój marki Odra. W tym celu została opracowana spójna architektura marki, określone zostały jej kompetencje oraz pozycjonowanie.

- Przygotowana platforma komunikacyjna oparta o hasło: „Najlepiej Razem” komunikuje markę i produkty w nowej odsłonie opakowań i z nowo wprowadzonym logiem Odra. Do logotypu dodana została cecha pozycjonująca markę „Oryginalna od 1946”, czego zamiarem jest podkreślenie tradycji, historii i jakości niezmiennej od lat, a także powrót do symbolu marki tj. „Kotwicy”, który obecny był w logotypie ponad 55 lat – czytamy w raporcie.

W 2018 roku została również opracowana koncepcja marki FreeYu.

- FreeYu to marka będąca odpowiedzią na trendy oraz potrzeby konsumentów. Kierowana jest do osób świadomych, aktywnych w każdej dziedzinie życia, spragnionych czegoś nowego, smacznego i zdrowego zarazem. Zgodnie z planami marketingowymi, marka kierowana jest również do osób spragnionych wolności, bo to ona jest przewodnikiem do osiągnięcia dobrego samopoczucia, chęci do działania i realizacji celów. Wolność wyrażana w wyborach życiowych, w tym również w wyborach składników, produktów itp. to smakowanie życia – podaje Grupa Otmuchów w giełdowym raporcie.

- Taka filozofia marki stała się punktem wyjścia do zbudowania platformy komunikacji „Głodni Wolności” z hasłem wspierającym „Smakuj życie tak jak lubisz”. Marka FreeYu jest alternatywą dla klasycznych słodyczy. Są to przede wszystkim batony warzywno-owocowe, owocowo-zbożowe, proteinowe. która w ramach swojej kompetencji zawiera produkty w rupie batonów oraz produktów śniadaniowych. W 2019 roku planowany jest dalszy rozwój marki w zakresie oraz oferty produktowej, komunikacji oraz budowy dystrybucji - podano.

Utrzymanie istotnej roli biznesu w obszarze B2B i private label, organiczny rozwój współpracy z kluczowymi klientami w Polsce i za granicą

Grupa podkreśla też, że w ramach dotychczasowej współpracy w zakresie sprzedaży private label oraz B2B wypracowała opinię solidnego partnera biznesowego. Zamiarem Grupy jest stały rozwój współpracy z dotychczasowymi kontrahentami oraz pozyskanie nowych klientów.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

OTMZakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT    /    ZPC Otmuchów RSS ALERT    /    Grupa Otmuchów RSS ALERT    /    Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów RSS ALERT    /    strategia ZPC Otmuchów RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 2019-10-03 11:55:18
    W temacie handlu B2B zapraszam Państwa na hurtum.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.134.98
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.