Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grycan inauguruje ogólnopolską kampanię reklamową

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 20-05-2015, 15:43
Grycan inauguruje ogólnopolską kampanię reklamową
Zbigniew Grycan, twórca marki Grycan Lody od Pokoleń. Fot. zelaznastudio.pl

Marka Grycan – lody od pokoleń w nowej ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Od 15 maja materiały można zobaczyć w kinach, telewizji, prasie oraz internecie.

– Film pokazuje jak powstają nasze lody. Na początku, w naszej domowej kuchni, rodzi się pomysł i receptura nowego smaku, a następnie te same czynności i receptury przenoszone są do procesu produkcji. Nawet produkując lody na tak ogromną skalę robimy to zawsze w poszanowaniu tradycji, łącząc metody rzemieślnicze z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nie uznajemy żadnych kompromisów jeśli chodzi o jakość naszych lodów. To sprawia, że z odpowiedzialnością sygnuję własnym nazwiskiem każde opakowanie, które opuszcza naszą fabrykę – podsumowuje Zbigniew Grycan.

Spoty reklamowe, w których wraz ze Zbigniewem Grycanem występują pracownicy firmy, wyświetlane będą zarówno na wielkim, jak i małym ekranie. Można je obejrzeć w formie billboardów sponsorskich przy prognozie pogody o 19.25 na antenie Polsatu, w dłuższej wersji w sieci 36. kin Cinema City w całej Polsce oraz w pełnej ponad 2 minutowej wersji na kanale YouTube, a także w ramach platform mediów społecznościowych marki Grycan – Lody od pokoleń.

Od połowy maja przez całe lato działania prowadzone będą również w największych miastach Polski w formie kampanii outdoorowej, także w ogólnopolskich, czołowych magazynach kobiecych i kulinarnych oraz w ramach kampanii internetowej. Działania w mediach społecznościowych prowadzone są w powiązaniu ze stroną internetową marki, która w nowej formie została uruchomiona wiosną tego roku i zawiera prawdziwe kompendium wiedzy na temat marki.

Lody marki Grycan - Lody od pokoleń produkowane są w podwarszawskim zakładzie w Majdanie. Lody tradycyjne tworzone są na bazie śmietanki kremówki i żółtek jaj, z dodatkiem siekanej czekolady czy ręcznie krojonych bakalii, lody jogurtowe ze świeżego jogurtu naturalnego, natomiast sorbety przygotowywane są ze świeżych, ręcznie obieranych i krojonych owoców.

Koncepcja i linia kreatywna kampanii opracowana została przez zespół marketingu firmy, który odpowiedzialny był także za zakup mediów. Wsparcie PR kampanii oraz działania w mediach społecznościowych prowadzone są we współpracy z agencją Solski Burson-Marsteller.

Marka Grycan - Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. Sieć lodziarni firmowych w Polsce liczy obecnie ponad 120 lokali. Oferta marki Grycan zawiera ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno na bazie śmietanki kremówki, jogurtu naturalnego jak i sorbetów z owoców oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych.

W sprzedaży detalicznej znajdują się także familijne lody tradycyjne w opakowaniach 1100 ml, 900 ml i 500 ml i sorbety w opakowaniach 500 ml oraz „Porcyjka z łyżeczką” - impulsowe lody w kubeczku 150 ml z łyżeczką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH