REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zbigniew Grycan: To będzie dobry rok dla lodów

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 26-03-2014, 15:28
Grycan planuje inwestycje i rozwój sieci lodziarni
Na zdj. Elżbieta i Zbigniew Grycan. Fot. zelaznastudio.pl

Firma Grycan planuje w tym roku dalszy rozwój sieci lodziarni, poprzez otwieranie kilku-kilkunastu lokali, a także odświeżenie menu. Spółka liczy na dwucyfrowy wzrost przychodów i myśli o inwestycjach w nowy magazyn.

REKLAMA

Pierwsza lodziarnia pod szyldem Grycan pojawiła się w sierpniu 2004 roku, obecnie funkcjonują 123 lodziarnie, a kolejna ma zostać otwarta jeszcze w tym tygodniu. Plany rozwoju firmy zakładają zachowanie dynamiki wzrostu na dotychczasowym poziomie i kolejne otwarcia od kilku do kilkunastu lodziarni rocznie.

W planach Elżbiety, Zbigniewa i Małgorzaty Grycanów znajdują się zarówno lokale wzmacniające obecność i dostępność marki w największych miastach Polski, jak i otwarcia w mniejszych miejscowościach, takich jak Siedlce i Kalisz, gdzie Lodziarnie Firmowe rozpoczęły działalność w ostatnim miesiącu.

- Naszym celem jest utrzymanie pozycji marki Grycan - Lody od pokoleń jako lidera sieci lodziarnio-kawiarni - mówi Zbigniew Grycan, twórca marki Grycan - Lody od pokoleń. - Chcemy otwierać lokale tam, gdzie jeszcze nas nie ma, np. w Olsztynie. Myślę, że do dnia naszego jubileuszu, w sierpniu tego roku, pojawi się wiele nowych lokali - mówi Zbigniew Grycan, prezes i założyciel firmy.

Zastrzega, że dokładna liczba otwarć jest trudna do oszacowania. - Jesteśmy uzależnieni od lokalizacji. Czasem podejmujemy decyzję o nowej lokalizacji dosłownie z dnia na dzień - mówi. Zdradza jednak, że jeden z lokali może pojawić się w warszawskim Blue City.

Obecnie w ofercie firmy znajduje się ponad 60 smaków lodów. Od 1 kwietnia pojawi się nowy - lody sernikowe z bakaliami. Natomiast w sprzedaży detalicznej pojawią się lody jogurtowe z mango.

Od maja firma zaoferuje w swoich lodziarniach odmłodzoną kartę menu, w której pojawią się nowe desery. Te, które są w ofercie obecnie, maja zostać odświeżone. Nowością ma być między innymi deser na bazie lodów jogurtowych, wprowadzonych no oferty rok temu. Zdaniem przedstawicieli firmy, lody te cieszą się bardzo dużym powodzeniem.

Jak twierdzi firma, jest ona również liderem polskiego rynku lodów familijnych premium we wszystkich formatach sklepów rynku detalicznego - od wielkopowierzchniowych aż po najmniejsze sklepy osiedlowe. W portfolio marki znajdują się lody w opakowaniach 900/1100 ml, 500 ml oraz 150 ml (tzw. porcyjka). - Chcemy wykorzystać potencjał, jaki widzimy na rynku detalicznym dla marki Grycan - Lody od pokoleń, poprzez wzmocnienie oferty produktowej oraz poprawę dostępności i rotacji naszych produktów w sklepach. Przyjęty przez nas plan handlowy zakłada poprawę obecności w sklepach 12 najlepszych produktów, które nazwaliśmy „Nasze Bestsellery" - mówi Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH