Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grycan przez zakaz handlu w niedziele wyhamował rozwój lodziarni, nie będzie otwierał lokali w centrach handlowych

Grycan Lody od Pokoleń ucierpiał przez zakaz handlu w niedziele i wyhamował rozwój lodziarni. Firma nie będzie też już otwierała lodziarni w centrach handlowych, a w innych lokalizacjach. Na szczęście lodziarniom pomogła w 2018 roku dobra pogoda w sezonie – mówili w czwartek na konferencji prasowej przedstawiciele firmy.

Grycan przez zakaz handlu w niedziele wyhamował rozwój lodziarni, nie będzie otwierał lokali w centrach handlowych
Zbigniew Grycan, właściciel marki Grycan – Lody od pokoleń fot. Paweł Pawłowski

- Lato sprzyjało wszystkim lodziarniom, ale jeśli sprzedaż rośnie dwucyfrowo, a rynek detaliczny rósł dwucyfrowo, to dla takich producentów jak my, przerobienie np. dwóch tysięcy ton owoców i bakalii było sporym wyzwaniem – mówił Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan.

- Od lat nie było takiej pogody, a w ubiegłym roku było to bardzo ważne, bo wiele naszych punktów było w niedziele zamkniętych, a pogoda pomogła nam bronić nasz biznes i obroty. Dla nas ubiegły rok był naprawdę dobry, ale niedziele niehandlowe naprawdę nam doskwierają, Do tej pory przecież było tradycją, że w niedziele idzie się do kościoła, a potem na lody – mówił z kolei Zbigniew Grycan, właściciel Grycan Lody od Pokoleń.

- Niestety nie mamy już tak dużo otwarć jak w latach poprzednich, gdy otwieraliśmy 20 lokali rocznie, teraz jest to w granicach pięciu. Mamy  obecnie około 150 lodziarni – dodał i wskazał też na coraz silniejszą konkurencję na rynku.

Pytany jak będą wyglądały plany otwarć w tym roku i latach kolejnych Zbigniew Grycan odpowiedział: - Naszym zamierzeniem jest dotrzeć do jak największej części klientów, ale w centrach handlowych już nie będziemy otwierać lodziarni  - mówił Zbigniew Grycan.

- Planujemy rozwój, tylko chcielibyśmy, aby nam tego nie utrudniano. Dlatego wyhamowujemy rozwój, ale jesteśmy liderem na rynku, walczymy i nie oddamy pola, tylko musimy to robić z rozsądkiem. To muszą być dobre lokalizacje w „topowych” miejscach – podkreślał.

Marka Grycan Lody od Pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r, a w tym roku obchodzi swoje 15-lecie.

Firma Grycan rozwinęła rodzinną sieć lodziarnio-kawiarni firmowych nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Obecnie liczy ponad 150 lokali.

Oferta marki Grycan zawiera ponad 60 różnych smaków lodów, zarówno tych na bazie śmietanki kremówki, jogurtu naturalnego jak i sorbetów z owoców oraz wybór kilkudziesięciu kompozycji deserów lodowych. Ponadto w sprzedaży detalicznej znajdują się familijne lody tradycyjne w opakowaniach 1100 ml, 900 ml i 500 ml, sorbety w opakowaniach 500 ml, lody jogurtowe w opakowaniach 500 ml oraz lody impulsowe w kubeczku 125 ml z dołączoną łyżeczką. Menu lodziarnio-kawiarni obejmuje również domowe ciasta i torty, rurki z bitą śmietaną, torty lodowo-bezowe, świeżo wyciskane soki i koktajle owocowe oraz kawę parzoną z wyjątkowej, włoskiej mieszanki, wybranej osobiście przez właścicieli.

Marka Grycan to dzieło życia Elżbiety i Zbigniewa Grycanów, które stworzyli czerpiąc wiedzę z własnych doświadczeń, tradycji cukierniczych swoich rodzin i zachowanych receptur Lodów od Pokoleń. Dziś firmę prowadzą wspólnie z córką Małgorzatą i przy wsparciu drugiej córki – Magdaleny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    Grycan RSS ALERT    /    Grycan - lody od pokoleń RSS ALERT    /    Zbigniew Grycan RSS ALERT    /    Marcin Snopkowski RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    zakaz handlu w niedziele RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • zenekkkk 2019-03-22 10:15:35
    I mozna isc do kosciola i na lody ale lodziarnia niech bedzie w parku, an deptaku a nie w molochu handlowym. Po prostu otwieranie lodziarni w w centrach handlowych to hybiony pomysl. Teraz atakuja ich w srodmiesciach lody rzemieslnicze

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.