Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grześki odleciały

  • Autor: pr
  • Data: 01-07-2014, 13:04
Grześki odleciały
Fot. materiały prasowe

Marka Grześki zdobywa europejskie przestworza. Przez najbliższe pół roku samolot należący do Polskich Linii Lotniczych LOT będzie pod marką Grześki obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie. Branding samolotu jest elementem unikalnej współpracy dwóch polskich marek - Grześki i LOT, zapoczątkowanej kampanią realizowaną w ramach trwającego obecnie konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?". Jest to pierwsza tego typu, niestandardowa akcja promocyjna marki słodyczy w Polsce.

Odrzutowiec w grześkich barwach - z logo marki Grześki widocznym po obu stronach kadłuba i czekoladowym statecznikiem zasilił flotę Polskich Linii Lotniczych LOT i jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach, promując markę Grześki. Embraer 175, obrandowany w nocy z 28 na 29 maja, swój debiut podniebny, ma już za sobą. Trasy kolejnych lotów można śledzić na stronie internetowej flightradar. Wystarczy wpisać indywidualny kod: SPLIN by sprawdzić kierunek lotu.

- Branding samolotu jest elementem trwającej obecnie kampanii wafelków Grześki, realizowanej w ramach nowej strategii komunikacyjnej, opartej na idei „grześkości" i przesłaniu „Bądź grześki! Chrup swoje!". Jednak współpraca z narodowym przewoźnikiem lotniczym to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej „powierzchni". To działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż marka „Grześki" i LOT działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego - polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku.

Wykorzystując potencjał obu brandów chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość „polskiej marki". Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta... Często jednak, klienci ceniąc daną markę, nie wiedzą, że jest ona polska - warto im o tym przypomnieć - mówi Beata Telega, senior brand manager w Colian Sp. z o.o.

Obecne, wspólne działania marek Grześki i LOT-u stanowią kontynuację współpracy realizowanej przy okazji konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?". Można w nim wygrać podwójne bilety lotnicze LOT do jednego z 40 miejsc na świecie. Trwająca do 11 lipca akcja konkursowa to pierwsza z wielu tegorocznych aktywacji prezentujących markę w nowy, „grześki" sposób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH