Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Grześki odleciały

Marka Grześki zdobywa europejskie przestworza. Przez najbliższe pół roku samolot należący do Polskich Linii Lotniczych LOT będzie pod marką Grześki obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie. Branding samolotu jest elementem unikalnej współpracy dwóch polskich marek - Grześki i LOT, zapoczątkowanej kampanią realizowaną w ramach trwającego obecnie konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?". Jest to pierwsza tego typu, niestandardowa akcja promocyjna marki słodyczy w Polsce.

Grześki odleciały
Fot. materiały prasowe

Odrzutowiec w grześkich barwach - z logo marki Grześki widocznym po obu stronach kadłuba i czekoladowym statecznikiem zasilił flotę Polskich Linii Lotniczych LOT i jako regularny samolot rejsowy będzie latał przez najbliższe pół roku na europejskich trasach, promując markę Grześki. Embraer 175, obrandowany w nocy z 28 na 29 maja, swój debiut podniebny, ma już za sobą. Trasy kolejnych lotów można śledzić na stronie internetowej flightradar. Wystarczy wpisać indywidualny kod: SPLIN by sprawdzić kierunek lotu.

- Branding samolotu jest elementem trwającej obecnie kampanii wafelków Grześki, realizowanej w ramach nowej strategii komunikacyjnej, opartej na idei „grześkości" i przesłaniu „Bądź grześki! Chrup swoje!". Jednak współpraca z narodowym przewoźnikiem lotniczym to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej „powierzchni". To działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż marka „Grześki" i LOT działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego - polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku.

Wykorzystując potencjał obu brandów chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość „polskiej marki". Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta... Często jednak, klienci ceniąc daną markę, nie wiedzą, że jest ona polska - warto im o tym przypomnieć - mówi Beata Telega, senior brand manager w Colian Sp. z o.o.

Obecne, wspólne działania marek Grześki i LOT-u stanowią kontynuację współpracy realizowanej przy okazji konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?". Można w nim wygrać podwójne bilety lotnicze LOT do jednego z 40 miejsc na świecie. Trwająca do 11 lipca akcja konkursowa to pierwsza z wielu tegorocznych aktywacji prezentujących markę w nowy, „grześki" sposób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

więcej informacji:

Colian RSS ALERT    /    Grześki RSS ALERT    /    LOT RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.