Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Häagen-Dazs uatrakcyjnia wizerunek dla millenialsów

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 18-07-2017, 10:15

Lody premium Häagen-Dazs po ponad 56 latach istnienia na rynku zmienia wizerunek.
Celem rebrandingu jest zerwanie z wizerunkiem nudnej, przewidywalnej marki i uatrakcyjnienie jej dla millenialsów - podają Wirtualnemedia.pl.

W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych odświeżono logotyp marki i wygląd opakowań, które mają atrakcyjnie prezentować się na zdjęciach w mediach społecznościowych. Za tę część kampanii odpowiada Love Creative z Manchesteru. Nowe opakowania agencja stworzyła we współpracy z trzynastoma artystami, tak by jak najlepiej trafiły w upodobania millenialsów. Oprócz odświeżenia identyfikacji wizualnej, postawiono także na komunikację na Facebooku i Instragramie - czyli platformach, gdzie millenialsi spędzają najwięcej czasu.

Więcej na Wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 398) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH