Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Haribo wybrało dom mediowy do obsługi działań w Polsce

  • Autor: portalspożywczy.pl, pr
  • Data: 10-01-2014, 15:31

Niemiecki producent wyrobów cukierniczych Haribo powierzył kompleksową obsługę mediową Mindshare Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie oraz zakup mediów dla wszystkich produktów z portfolio marki w 2014 roku. Firma ma obsługiwać nowego klienta we wszystkich mediach, m.in. w telewizji i internecie.

W zamkniętym przetargu uczestniczyły trzy agencje - Mindshare, Starcom oraz obsługująca dotychczas Haribo Lowe Media.

Za obsługę mediową Haribo w Polsce odpowiedzialny jest zespół konsultantów nadzorowany przez Łukasza Zdrodowskiego, Director, Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska.

Przypominamy, że Haribo w czerwcu 2013 roku wybrało także swoją agencję PR. Obsługę w tym zakresie zapewnia firma Brand Support.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 770) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH