Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

IceLolly, "najmniej kaloryczne lody świata”, dostępne przedpremierowo

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-04-2018, 10:59
IceLolly,
fot. Protein Courtyard

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych Whoopy Whey, szukał inspiracji na „najmniej kaloryczne lody świata” w Dubaju. Powstały Ice Lolly. Lody mają być wprowadzone do sprzedaży na przełomie kwietnia i maja, ale już teraz są dostępne przedpremierowo – informuje Jacek Stokowski, członek zarządu i współzałożyciel firmy Protein Courtyard.

- Dodaliśmy dzisiaj na naszym fanpage na Facebooku materiał z Dubaju w którym pokazujemy, jak szukaliśmy inspiracji na nowy produkt. Podczas tego wyjazdu zrodził się pomysł na Najmniej kaloryczne lody świata - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

Na Facebooku firma opublikowała post o wyjeździe do Dubaju w poszukiwaniu inspiracji na nowe produkty. - Permanentnie dobra pogoda, palmy na każdym kroku i arabska architektura sprawiała, że całe dnie myśleliśmy o jednym – orzeźwieniu. Powiedzieliśmy sobie jedno: "Wrócimy do Polski i stworzymy najmniej kaloryczne lody świata, bez dodatku cukru, w super smakach, które będą orzeźwiające. Nie rzucamy słów na wiatr, dlatego dzisiaj mamy zaszczyt uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować nasze nowe dziecko - Ice Lolly – czytamy w poście.

- Ice Lolly jest dostępne przedpremierowo w kilku punktach w Warszawie, jeśli chcecie wiedzieć gdzie, sprawdzajcie nasz instagram "whoopywhey" - czytamy dalej.

Whoopy Whey to dietetyczne lody białkowe bez cukru, które kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Marka została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: DoubleChocolate, Strawberry Boom, VanillaDream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz PeanutButter Love. 

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji, także do klubów fitness. Firma liczy, że 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Spółka rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Od 2016 roku liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness. Marka Whoopy Whey w 2017 roku nawiązała też współpracę m.in. z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie).

Właścicielem brandu Whoopy Whey jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielami są Jacek Stokowski i Marcin Jarzyna.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 648) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane