Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

IceLolly, "najmniej kaloryczne lody świata”, dostępne przedpremierowo

Protein Courtyard, właściciel marki lodów proteinowych Whoopy Whey, szukał inspiracji na „najmniej kaloryczne lody świata” w Dubaju. Powstały Ice Lolly. Lody mają być wprowadzone do sprzedaży na przełomie kwietnia i maja, ale już teraz są dostępne przedpremierowo – informuje Jacek Stokowski, członek zarządu i współzałożyciel firmy Protein Courtyard.

IceLolly,
fot. Protein Courtyard

- Dodaliśmy dzisiaj na naszym fanpage na Facebooku materiał z Dubaju w którym pokazujemy, jak szukaliśmy inspiracji na nowy produkt. Podczas tego wyjazdu zrodził się pomysł na Najmniej kaloryczne lody świata - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

Na Facebooku firma opublikowała post o wyjeździe do Dubaju w poszukiwaniu inspiracji na nowe produkty. - Permanentnie dobra pogoda, palmy na każdym kroku i arabska architektura sprawiała, że całe dnie myśleliśmy o jednym – orzeźwieniu. Powiedzieliśmy sobie jedno: "Wrócimy do Polski i stworzymy najmniej kaloryczne lody świata, bez dodatku cukru, w super smakach, które będą orzeźwiające. Nie rzucamy słów na wiatr, dlatego dzisiaj mamy zaszczyt uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować nasze nowe dziecko - Ice Lolly – czytamy w poście.

- Ice Lolly jest dostępne przedpremierowo w kilku punktach w Warszawie, jeśli chcecie wiedzieć gdzie, sprawdzajcie nasz instagram "whoopywhey" - czytamy dalej.

Whoopy Whey to dietetyczne lody białkowe bez cukru, które kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie. Marka została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: DoubleChocolate, Strawberry Boom, VanillaDream. W kwietniu 2017 roku firma wprowadziła na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz PeanutButter Love. 

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji, także do klubów fitness. Firma liczy, że 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Spółka rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.

Od 2016 roku liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness. Marka Whoopy Whey w 2017 roku nawiązała też współpracę m.in. z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie).

Właścicielem brandu Whoopy Whey jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielami są Jacek Stokowski i Marcin Jarzyna.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    Protein Courtyard RSS ALERT    /    Whoopy Whey RSS ALERT    /    Jacek Stokowski RSS ALERT    /    lody proteinowe RSS ALERT    /    lody bez kalorii RSS ALERT    /    lody niskokaloryczne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.185.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.