Jakie trendy będą panować na rynku słodyczy w 2016 r.?

Co słychać na rynku łakoci — zastanawiali się podczas Międzynarodowych Targów Słodyczy w Kolonii (ISM) analitycy agencji Innova Market Insights (IMI). Wspólnie z producentami wskazali kilka najważniejszych trendów na 2016 r. - informuje Puls Biznesu.
Największym hitem ostatnich lat są łakocie z plakietką „organiczne”. Ten segment rośnie w tempie dwucyfrowym, choć należy pamiętać, że baza wciąż jest niska.
Według ekspertów IMI, w 2015 r. roku stanowiły 6 proc. wszystkich wprowadzonych na światowy rynek słodyczy (z czego za 80 proc. była odpowiedzialna czekolada). W tym roku ich znaczenie ma nadal rosnąć.
Jakie słodycze będą cieszyć się popularnością w tym sezonie? Bez glutenu, mleka i produktów zwierzęcych, bo jak okazuje się jeden na pięciu konsumentów przynajmniej od czasu do czasu świadomie unika glutenu.
Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!