Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kampania Tic Tac z elementem 2D

  • Autor: portalspozywczy.pl /pr
  • Data: 06-10-2017, 09:45
Kampania Tic Tac z elementem 2D
fot. materiały prasowe

Firma Ferrero ruszyła z kampanią promocyjną drażetek Tic Tac, między innymi na nośnikach Cityboard Media. W kampanii wykorzystano elementy 2D.

Marka Tic Tac od dłuższego czasu nie była obecna na wielkoformatowym outdoorze. Kampania reklamuje nowość w ofercie Ferrero, czyli zielone i czerwone drażetki o smaku jabłkowym. Elementy niestandardowe to jabłka, które wychodzą poza ramy nośnika. 

Działania reklamowe na nośnikach Cityboard Media realizowane na kilkudziesięciu ekranach typu cityboard (6x3 m) w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, na Śląsku, w Trójmieście i potrwają do końca października 2017. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 213) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH