Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Kapryśne lato dla branży lodów? Warto mieć plan B

Na półmetku wakacji sieć franczyzowa LodyBonano dokonuje pierwszych podsumowań. To lato udowodnia właścicielom lodziarni, jak ważna jest przemyślana strategia marketingowa. Po gorącym czerwcu przyszedł nieco zimniejszy lipiec, a powszechnie uważa się, że w biznesie lodowym chłodniejsze miesiące oznaczają spadki sprzedaży. Ta branża jest niezwykle podatna na kaprysy pogody, dlatego właściciele lodziarni od lat pracują nad tym, aby w jak największym stopniu uniezależnić się od warunków zewnętrznych.

Kapryśne lato dla branży lodów? Warto mieć plan B
fot. materiały prasowe

– Jako firma z dużym doświadczeniem na rynku wiemy już, że tak jak w życiu, także i w lodziarni musi istnieć plan B – opcja na nieprzewidziane sytuacje, w tym pogodowe – mówi Aneta Nazaruk, manager rozwoju sieci. – Co roku opracowujemy strategię marketingową, która nigdy nas jeszcze nie zawiodła. Przy słonecznej aurze jest wsparciem sprzedaży, a w pochmurne dni stanowi jej fundament.

Spójna strategia i przemyślane działania, które są prowadzone przez cały rok, a nie jedynie w sezonie, zwiększają zaangażowanie klientów. Dzięki temu odbiorcy przywiązują się do marki i wpadają na lody, nawet gdy temperatura temu nie sprzyja. Dobry produkt to przecież dopiero połowa sukcesu – drugą są akcje promocyjne.

– Ten sezon rozpoczęliśmy kilkoma dużymi akcjami – wspólnie świętowaliśmy Pierwszą Komunię czy zakończenie roku szkolnego, a z okazji Dnia Dziecka można było usłyszeć specjalne spoty reklamowe w ogólnopolskiej stacji radiowej i wygrać vouchery na zakupy w LodyBonano – tłumaczy Aneta Nazaruk.

Ale na tym nie koniec. Działania sieci są równie ważne, co lokalne inicjatywy samych franczyzobiorców. Mowa tu o dniach tematycznych, akcjach malowania twarzy, konkursach czytania książek (np. o głównych bohaterach marki, czyli Fruzi i Bonanku) czy formowania kształtów z podłużnych balonów.

– Właściciele lodziarni codziennie dbają, aby klienci mieli pretekst do odwiedzenia ich lokalu. To ważne, że LodyBonano stają się miejscem, w którym można nie tylko zjeść pyszne desery, ale także miło spędzić czas – mówi Aneta Nazaruk. – Cieszymy się, że nasza marka kojarzy się z innowacyjnością, która widoczna jest także na polu produktowym.

Co roku LodyBonano zaskakują odbiorców nietypowymi lodami czy połączeniami smaków. W tym sezonie do oferty weszła zupełna nowość – BonanNOWY, czyli lody śmietankowe posypane kawałkami świeżych owoców, prosto od lokalnych dostawców. Można ich spróbować w wybranych lokalach sieci, które przeszły także metamorfozę całego menu. Deser cieszy się dużą popularnością, ponieważ klient sam dobiera sobie dodatki i komponuje ulubione smaki. Ekologiczny, kraftowy kubeczek to natomiast ukłon stronę osób, którym zależy na środowisku.

Dzięki opartej na wieloletnim doświadczeniu strategii, licznym akcjom promocyjnym oraz nowościom, LodyBonano utrzymują się na pozycji lidera polskiej franczyzy lodowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    Lody Bonano RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    Lodziarnie Lody Bonano RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.171.18
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.