Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

KitKat Green Tea Matcha od połowy marca dostępny w Polsce

Nestlé zapowiedziało, że wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Przysmak ten pochodzi z Japonii i stanowi połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. W Polsce będzie dostępny od połowy marca br.

KitKat Green Tea Matcha od połowy marca dostępny w Polsce
fot. materiały prasowe

O planach wprowadzenia w końcu lutego br. KitKat Green Tea Matcha na rynek europejski pisaliśmy kilka dni temu. Teraz Nestlé potwierdziło termin premiery produktu na rynku polskim.

Czytaj: Są różowe, teraz będą też zielone. Nestlé wprowadza KitKat Green Tea Matcha na rynek europejski

- Od momentu swojego powstania w 1935 roku, w Wielkiej Brytanii, KitKat zyskał popularność na całym świecie. W Japonii, w ciągu ostatnich 20 lat, Nestlé wprowadziło tę markę na bardzo wysoki poziom, dzięki innowacyjnym połączeniom smakowym i inspirującym edycjom specjalnym. Cieszymy się, że w tym roku wprowadzamy do Europy jeden z najbardziej kultowych japońskich KitKatów – powiedział Alexander von Maillot, Dyrektor Globalny Biznesu Słodyczy w Nestlé.

KitKat Green Tea Matcha to kolejna ciekawa nowość od Nestlé. W 2018 r. marka wprowadziła KitKat Ruby – pierwszy baton w rubinowej czekoladzie. Na rynek europejski KitKat Green Tea Matcha jest produkowany w Hamburgu, w Niemczech. Do jego wytwarzania używa się ziaren kakaowych, posiadających certyfikat UTZ, będący potwierdzeniem przestrzegania dobrych praktyk rolniczych na plantacjach, oraz prawdziwej zielonej herbaty z Japonii i Chin. Nie zawiera on sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów.

- Batony KitKat Ruby i KitKat Green Tea Matcha to kolejny dowód na to, jak bardzo jesteśmy zaangażowani w rozwijanie naszej wiodącej, międzynarodowej marki słodyczy. W ostatnich latach wprowadziliśmy także inne nowatorskie smaki i produkty premium do rodziny KitKat, w tym m.in. KitKat Chunky i KitKat Senses! – podsumowuje Alexander von Maillot.

 KitKat to marka numer jeden oraz najsilniejszy produkt w słodyczowym portfolio Nestlé. Do Japonii zawitała w 2000 r. ze smakiem truskawkowym. Od momentu pojawienia się, batony KitKat stały się tam bardzo popularne i na przestrzeni lat występowały w ponad 350 smakach. To właśnie jeden z nich stał się inspiracją do stworzenia KitKat Green Tea Matcha.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

KitKat Green Tea Matcha RSS ALERT    /    KitKat RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    matcha RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • daesh 2019-02-24 19:24:33
    Jadłem oryginała z Azji i szału nie ma - ze 2 % proszku matcha dodane w kremie, podbarwiona polewa o smaku matcha i cała filozofia - wafelek jak wafelek, poza smakiem niczym się nie wyróżnia...no i trzeba też lubić ten smak.
  • mak 2019-06-24 16:52:18
    Pozwolę się nie zgodzić. W Korei Kit Kat Matcha jest pyszny, czuć smak matchy. Nie jest ani taki słodki ani taki "mleczny" jak ten w Polsce.
    • Jot 2019-08-16 19:37:35
      Prawda. Liczylam na ten sam smak kupujac polska wersje batona, niestety tylko sie przeslodzilam, brak subtelnosci, w prawie 50% cukier. Rozczarowanie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.252.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.