Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Kluby fitness kanałem dystrybucji lodów. Whoopy Whey szturmem zdobywają rynek (wywiad)

Lody proteinowe Whoopy Whey szturmem rozbudowują sieć dystrybucji. Od momentu wprowadzenia na rynek w maju ubiegłego roku liczba punktów, gdzie można je kupić wzrosła do 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współzałożyciel firmy Protein Courtyard, która sprzedaje lody Whoopy Whey.

Kluby fitness kanałem dystrybucji lodów. Whoopy Whey szturmem zdobywają rynek (wywiad)
fot. spółka

- Sprzedaż pierwszych w Polsce lodów proteinowych Whoopy Whey ruszyła w maju ubiegłego roku. Jako pierwsze w ofercie pojawiły się trzy smaki: Double Chocolate, Strawberry Boom, Vanilla Dream – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- W kwietniu 2017 roku wprowadziliśmy na rynek nowe smaki lodów – Coconello oraz Peanut Butter Love, dzięki czemu poszerzyliśmy portfolio swoich produktów – dodaje.

I podkreśla, że pierwszym kanałem dystrybucji lodów Whoopy Whey były kluby fitness, w których nikt do tej pory nie sprzedawał lodów.

- Pierwszym kanałem dystrybucji były dla nas kluby fitness. Było to możliwe dzięki współpracy z dystrybutorem - Grupą REN - wraz z którym stworzyliśmy nowy kanał sprzedaży w Polsce – do tej pory nikt nie sprzedawał w klubach fitness lodów, ponieważ nie było na rynku ich dietetycznych odpowiedników - dodaje.

- Pierwszy sezon zakończyliśmy z ponad 100 punktami dystrybucji w większości województw w Polsce – mówi również Jacek Stokowski.  

Whoopy Whey, dietetyczne lody białkowe bez cukru, kierowane są przede wszystkim do osób dbających o zdrowie, o linię i zdrowe odżywianie.

- Nasza filozofia to bycie blisko ludzi i tworzenie produktów dostosowanych do ich potrzeb. Nasi klienci to osoby świadomie się odżywiające, czytające etykiety, dbające o zdrowie i o linię – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- Promujemy się na wielu imprezach sportowych, podczas których rozmawiamy z ludźmi, co odróżnia nas od firm nastawionych jedynie na komercyjny zysk. Wierzymy, że dzięki naszym produktom ludzie będą mogli dbać o swoje zdrowie i sylwetkę bez konieczności rezygnowania z ich ulubionych słodyczy – dodaje.

Jacek Stokowski mówi też, że do sezonu 2017 firma przystępowała z konkretnymi planami – podwojenie dystrybucji, pozyskanie nowych kanałów sprzedaży, rozwój produktów oraz dostępność w całym kraju.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, ponieważ udało nam się zrealizować wszystkie postawione sobie cele. Dzięki współpracy z siecią supermarketów Piotr i Paweł oraz E.Leclerc pozyskaliśmy nowy kanał sprzedaży oraz dostępność w ponad 100 punktach tych sieci – mówi współzałożyciel firmy.

- Współpraca z klubami fitness Jatomi, Fabryka Formy oraz Fitness Academy przyczyniły się do tego, że liczba punktów dystrybucji wynosi obecnie prawie 300. Na terenie Warszawy udało nam się wprowadzić produkt również do sklepów typu convienience np. Carrefour Express - dodaje.

Whoopy Whey to marka lodów proteinowych. Właścicielem brandu jest spółka Protein Courtyard Sp. z o.o., której współzałożycielem oraz członkiem zarządu jest Jacek Stokowski. Drugim współzałożycielem jest Marcin Jarzyna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    rynek lodów w Polsce RSS ALERT    /    kluby fitness RSS ALERT    /    zdrowe odżywianie RSS ALERT    /    lody proteinowe RSS ALERT    /    Whoopy Whey RSS ALERT    /    Protein Courtyard RSS ALERT    /    Jacek Stokowski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.121.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.