Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lato 2018 U Lodziarzy bez opłat franczyzowych

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-02-2018, 09:59

Franczyzowa sieć „U lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem „Franczyza za 0 złotych”.

Zasada jest prosta, każdy kto chce otworzyć lodowy biznes w swojej okolicy, w sezonie letnim 2018 zostanie zwolniony z comiesięcznej franczyzowej opłaty. Zazwyczaj jej wysokość uzależniona jest od wybranego modelu sprzedaży, ale teraz można się tym przez kilka miesięcy zupełnie nie martwić. Warto przy tym pamiętać, że „U lodziarzy” nie obowiązuje jednorazowa opłata wstępna, jak to jest w przypadku wielu innych sieci.

- Warto rozpocząć przygodę w biznesie lodowym jeszcze przed oficjalnym startem sezonu, ponieważ jest szansa, że w jego trakcie uda się zarobić tyle, aby zwróciła się cała lub przynajmniej większa część poniesionych kosztów związanych z inwestycją - mówi Magdalena Kwiatkowska z Wytwórni Lodów Polskich.

- Oczywiście powodzenie zależy od wielu czynników, z których, jak wynika z naszych doświadczeń, jednym z najważniejszych jest lokalizacja punktu - dodaje.

Wybranie najlepszego miejsca pod przyszłą lodziarnię to nie jest prosta decyzja. I choć finalnie należy do franczyzobiorcy, to warto aby partner wsłuchiwał się w rady doświadczonych w tej materii przedstawicieli sieci, którzy pomogą ocenić atrakcyjność wybranego lokalu.

- Nie każde miejsce nadaje się do prowadzenia tego rodzaju działalności. Warto pamiętać, że oferujemy produkt klasy Premium. Zawsze jednak można wybrać model sprzedaży z rikszy, który jest najmniej kosztowny i też najmniej ryzykowny. – podkreśla Magdalena Kwiatkowska 

Niezależnie jednak od tych zalet, wiele osób startując w lodowym biznesie, wciąż stawia na tradycyjną lodziarnię. Potencjalni inwestorzy mają przy tym do wyboru dwa modele franczyzowe: pierwszy to typowa lodziarnia, w której prowadzona jest tylko sprzedaż, drugi zaś, bardziej rozwinięty to pracownia, w której nie tylko są sprzedawane ale też wytwarzane lody. Klienci kupują więc to, co powstaje na miejscu, na ich oczach, także z lokalnych, sezonowych składników.

„U Lodziarzy” to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć franczyzowych lodziarni tradycyjnych w Polsce. Pod koniec 2017 roku domowe lody sygnowane tą marką można było kupić w 50 lodziarniach rozsianych po całej Polsce.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.