Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Lay’s z nową kampanią pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”

W styczniu 2019 roku wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, w ramach której konsumenci będą mogli skosztować dwóch wyjątkowych smaków. Nazwy chipsów, „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”, brzmią zupełnie jak tytuły filmów, zachęcając młodszych i starszych do wspólnego oglądania w długie zimowe wieczory. Ta limitowana oferta chipsów dostępna będzie do końca marca 2019 roku

Lay’s z nową kampanią pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”
fot. materiały prasowe

Chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów. Oprócz klasycznych smaków konsumenci coraz częściej poszukują unikalnych doznań, stąd propozycja dwóch nowych smaków: „Komediowych kurek w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantnego kurczaka”. Ich nazwy nawiązują wprost do gatunków filmowych, którymi pasjonują się Polacy.  

– Hasło przewodnie kampanii, „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, zachęca do chrupania chipsów w trakcie filmowych wieczorów w gronie rodziny czy przyjaciół. Lay’s przyzwyczaił już konsumentów do nieoczekiwanych smaków, które z czasem okazywały się kultowe. Dwa nowe warianty chipsów Lay’s powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów przekąskami o niecodziennych smakach, a inspiracją do ich stworzenia było wspólne oglądanie filmów w domowym zaciszu – powiedziała Ewa Doligalska, Brand Manager Lay’s w PepsiCo.

Akcji towarzyszy silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, kinach i kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Kampanię wspierać będą także  uznani influencerzy m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.

Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację trwającego 15 sekund spotu TV przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PepsiCo RSS ALERT    /    Lays RSS ALERT    /    Lay's RSS ALERT    /    chipsy RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Tomasz 2019-01-23 12:17:27
    fajny pomysl :) to jest wlasnie kreatywnosc ktorej nam wszystkim potrzeba tak czesto ... polecam tomek z websoul

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.99.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.