Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lindt ze świąteczną akcją digitalową

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 05-12-2017, 12:05
Lindt ze świąteczną akcją digitalową
Fot. shutterstock

Trwa świąteczna akcja marki Lindt, która potrwa aż do Wigilii. To największa tegoroczna digitalowa aktywacja marki, która skupia się wokół strony www.misiowehistorielindt.pl.

Za koncept kreatywny i realizację akcji „Misiowe Historie” odpowiedzialna jest Agencja 4Frame.  Misiowe Historie to digitalowa akcja świąteczna, dzięki której konsumenci poznają lepiej świątecznego bohatera Misia Lindt Teddy. Na jej potrzeby powstała bajka o świątecznej przygodzie - „Misiowe Historie. Poszukiwacze zaginionej gwiazdki” oraz kreator audiobooka oparty na stronie www.misiowehistorielindt.pl. 

Strona www jest najważniejszym punktem akcji marki Lindt. Poprzez kreatora audiobooka każdy będzie mógł bezpłatnie stworzyć spersonalizowane nagranie i podarować je bliskiej osobie. To pomysł na unikalny prezent od serca w stylu DIY. To także świąteczne emocje, którymi marka Lindt chce obdarować w tym wyjątkowym, rodzinnym czasie swoich konsumentów. 
Po wejściu na stronę użytkownik będzie miał możliwość zapoznania się z treścią całej Misiowej Historii, a następnie nagrania samodzielnie spersonalizowanego wstępu bajki. Dzięki temu, osoba obdarowywana staje się towarzyszem głównego bohatera, Misia Lindt Teddy, i razem z nim wyrusza w podróż w poszukiwaniu zaginionej gwiazdki.

Mechanizm działa następująco: tworzący audiobooka nagrywa swój głos za pomocą komputera lub telefonu, personalizując wstęp imieniem bliskiej osoby. Dalszą część bajki czyta profesjonalny lektor Grzegorz Pawlak, którego głos znany jest m.in. z charakterystycznej roli Skippera z Madagaskaru. Ponadto każdy tworzący bajkę, ma możliwość wyboru wyjątkowej okładki oraz wpisania dedykacji. 
Świąteczna akcja marki Lindt wspierana jest przez blogerki: My Pink Plum (DIY) oraz Bakusiowo (parenting), które opowiedzą własne „Misiowe Historie”. Akcja komunikowana będzie poprzez kanały Social Media marki Lindt oraz Influencerów.

Akcję uzupełniają działania niestandardowe. Od 25 listopada do 17 grudnia br. w wybranych centrach handlowych na terenie Warszawy (Arkadia, Auchan Łomianki, Złote Tarasy) działać będzie tzw. Misiobudka. Klienci będą mieli okazję zrobić sobie bezpłatnie zdjęcia w fotobudce wyposażonej w gadżety nawiązujące do Misiowej Historii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • toja 05-12-2017, 12:13:
Digitalowy gówno bełkot.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 860) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH