Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lód Miód. W Łodzi powstała nowa sieć lodziarni rzemieślniczych

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 14-04-2017, 12:31
Lód Miód. W Łodzi powstała nowa sieć lodziarni rzemieślniczych
Karim i Ewa Soliman, założyciele sieci lodziarni Lód Miód, fot. mat. pras.

Od 19 kwietnia mieszkańcy aglomeracji łódzkiej będą mogli spróbować rzemieślniczych lodów Lód Miód w ośmiu mobilnych i stacjonarnych punktach sprzedaży. Właściciele sieci, Ewa i Karim Soliman, stawiają na lokalność, zwłaszcza jeśli chodzi o pozyskanie składników do produkcji, ale w przyszłości planują ekspansję do innych polskich miast.

W ofercie lodziarni Lód Miód znajdzie się osiem smaków lodów dostępnych w czarnych i czerwonych waflach.

- Połowa to smaki standardowe: śmietanka, czekolada, sorbet truskawkowy oraz nasz smak firmowy "lód miód", czyli sorbet cytrynowy słodzony miodem. Oprócz tego co kilka dni będziemy wprowadzać cztery rotujące smaki. Na dziś są to: mango, 'czarne love', czyli czarne lody o smaku słonego karmelu (barwione popiołem z łupin orzecha kokosowego) , mascarpone z porzeczką oraz palone masło - mówi Karim Soliman.

Lody będą sprzedawane nie na gałki, a jako całe porcje. Pojedyncza (80 gram) kosztuje 4 zł, dwie porcje to 7 zł, a trzy 10 zł.

- Lody mleczne ze śmietaną, cukrem i jajami poddawane są procesowi pasteryzacji, porcje trafiają do maszyny z dodatkami smakowymi: świeżymi owocami, ziołami i innymi dodatkami, jak orzechy czy karmel. Nie korzystamy z gotowych past. Sorbety powstają na bazie wody i owoców. Chcemy uprawiać patriotyzm lokalny, produkować w Łodzi, wykorzystywać miód z województwa łódzkiego, mleko z mleczarni z regionu, łódzką wodę, czekoladę z fabryki czekolady w Łodzi. Produkcja będzie się odbywała na łódzkich Chojnach na ok. 150 mkw. powierzchni przy użyciu najlepszych na rynku maszyn - dodaje Soliman.

Właściciele sieci przyznają, że o otwarciu lodowego biznesu myśleli od kilku lat. 

- Wierzymy w smak i ufamy, że uwiedzie on niejednego amatora słodyczy. Sukces Lód Miód budujemy w trójkę, dzięki sile mojej, Karima i naszego wspólnika, który na prowadzeniu biznesu zjadł zęby. Wykorzystam moje doświadczenie korporacyjne, zadbam, żeby panowie wcielali wszystkie plany w życie i zajmę się marketingiem. Karim ma wiedzę technologiczną, zna branżę od 10 lat. Pracował jako technolog w firmie która dystrybuuje komponenty do lodów, a także sprzedawał urządzenia, którymi wyposażyliśmy lodziarnię - mówi Ewa Soliman.

Solimanowie na starcie zatrudnili 45 pracowników, w większości studentów łódzkich uczelni, których rekrutowali przez Facebooka. Większość z ośmiu punktów sprzedaży Lód Miód funkcjonuje na zasadzie franczyzy. 

- Chcemy stworzyć markę. Każdy punkt, począwszy od wystroju, przez stroje pracowników, ofertę smaków i ceny będzie identyczny. Głęboko wierzymy, że dobre lody są w stanie się obronić mimo dużej konkurencji na rynku. Jesteśmy pewni, że znajdziemy wielbicieli, którzy będą do nas często wracać - dodają.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 330) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH