Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lód Miód. W Łodzi powstała nowa sieć lodziarni rzemieślniczych

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 14-04-2017, 12:31
Lód Miód. W Łodzi powstała nowa sieć lodziarni rzemieślniczych
Karim i Ewa Soliman, założyciele sieci lodziarni Lód Miód, fot. mat. pras.

Od 19 kwietnia mieszkańcy aglomeracji łódzkiej będą mogli spróbować rzemieślniczych lodów Lód Miód w ośmiu mobilnych i stacjonarnych punktach sprzedaży. Właściciele sieci, Ewa i Karim Soliman, stawiają na lokalność, zwłaszcza jeśli chodzi o pozyskanie składników do produkcji, ale w przyszłości planują ekspansję do innych polskich miast.

W ofercie lodziarni Lód Miód znajdzie się osiem smaków lodów dostępnych w czarnych i czerwonych waflach.

- Połowa to smaki standardowe: śmietanka, czekolada, sorbet truskawkowy oraz nasz smak firmowy "lód miód", czyli sorbet cytrynowy słodzony miodem. Oprócz tego co kilka dni będziemy wprowadzać cztery rotujące smaki. Na dziś są to: mango, 'czarne love', czyli czarne lody o smaku słonego karmelu (barwione popiołem z łupin orzecha kokosowego) , mascarpone z porzeczką oraz palone masło - mówi Karim Soliman.

Lody będą sprzedawane nie na gałki, a jako całe porcje. Pojedyncza (80 gram) kosztuje 4 zł, dwie porcje to 7 zł, a trzy 10 zł.

- Lody mleczne ze śmietaną, cukrem i jajami poddawane są procesowi pasteryzacji, porcje trafiają do maszyny z dodatkami smakowymi: świeżymi owocami, ziołami i innymi dodatkami, jak orzechy czy karmel. Nie korzystamy z gotowych past. Sorbety powstają na bazie wody i owoców. Chcemy uprawiać patriotyzm lokalny, produkować w Łodzi, wykorzystywać miód z województwa łódzkiego, mleko z mleczarni z regionu, łódzką wodę, czekoladę z fabryki czekolady w Łodzi. Produkcja będzie się odbywała na łódzkich Chojnach na ok. 150 mkw. powierzchni przy użyciu najlepszych na rynku maszyn - dodaje Soliman.

Właściciele sieci przyznają, że o otwarciu lodowego biznesu myśleli od kilku lat. 

- Wierzymy w smak i ufamy, że uwiedzie on niejednego amatora słodyczy. Sukces Lód Miód budujemy w trójkę, dzięki sile mojej, Karima i naszego wspólnika, który na prowadzeniu biznesu zjadł zęby. Wykorzystam moje doświadczenie korporacyjne, zadbam, żeby panowie wcielali wszystkie plany w życie i zajmę się marketingiem. Karim ma wiedzę technologiczną, zna branżę od 10 lat. Pracował jako technolog w firmie która dystrybuuje komponenty do lodów, a także sprzedawał urządzenia, którymi wyposażyliśmy lodziarnię - mówi Ewa Soliman.

Solimanowie na starcie zatrudnili 45 pracowników, w większości studentów łódzkich uczelni, których rekrutowali przez Facebooka. Większość z ośmiu punktów sprzedaży Lód Miód funkcjonuje na zasadzie franczyzy. 

- Chcemy stworzyć markę. Każdy punkt, począwszy od wystroju, przez stroje pracowników, ofertę smaków i ceny będzie identyczny. Głęboko wierzymy, że dobre lody są w stanie się obronić mimo dużej konkurencji na rynku. Jesteśmy pewni, że znajdziemy wielbicieli, którzy będą do nas często wracać - dodają.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 723) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.