Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Lodowa rewolucja. Marka Augusto wprowadza lody w saszetkach

Od momentu wprowadzenia lodów na patyku oraz rożków kategoria lodów impulsowych niewiele się zmieniła, aż do teraz. Marka Augusto, jako pierwsza w Polsce, wprowadza lody w saszetkach. Saszetki są już wszechobecne i lubiane w: sokach, musach czy kremach czekoladowych. Firma Kilargo, właściciel marki lodów Augusto, jest przekonana, że saszetki Augusto Ice To Go będą interesujące dla bardzo szerokiej grupy odbiorców.

Lodowa rewolucja. Marka Augusto wprowadza lody w saszetkach
fot. za kilargo.pl

Autor: BW, portalspozywczy.pl
Data: 05-02-2019, 10:52

Saszetki Augusto Ice To Go są dostępne w  trzech najchętniej wybieranych smakach: wanilia, czekolada, truskawka.

Marka Augusto wprowadza saszetki Augusto Ice To Go z początkiem sezonu 2019 zarówno w kanale tradycyjnym jak i zorganizowanym. Na początek produkty pojawią się m.in. w: Żabce, Polo Market oraz Dino.

- Olbrzymie zainteresowanie lodami w saszetkach Augusto Ice To Go pokazuje, że może to być początek formatu, który na dłużej zagości na polskim rynku lodów. Pokazuje, że może to być początek lodowej rewolucji – informuje firma Kilargo.

I podkreśla, że oprócz świetnie dobranych składników, które przekładają się na walory smakowe, dzieci będą mogły czerpać radość z formy jedzenia. Ściskanie, zgniatanie, zwijanie to tylko kilka z możliwości konsumowanie tej nowości. Jest jeszcze jedna zaleta, która z całą pewnością ucieszy rodziców. Dzięki ustnikowi ryzyko pobrudzenia zostało zminimalizowane. To co ucieszy młodzież oraz nieco starszego konsumenta to fakt, że ten format jest dużo bardziej przyjazny do zjedzenia w „biegu”.

chocolate_RGB.jpg

Firma Kilargo powstała w 1992 roku jako niewielka firma rodzinna usytuowana w Chechle Pierwszym pod Pabianicami. W ciągu kilkunastu lat z firmy, której jedynym produktem był sandwicz lodowy, przekształciła się w jednego z większych producentów lodów w Europie Środkowo-Wschodniej.

Produkcję prowadzi w dwóch fabrykach: w Chechle Pierwszym oraz w Kaliszu. Łączna zdolność produkcyjna fabryk sięga ok. 300 ton lodów na dobę.

Firma wyspecjalizowała się w produkcji marek własnych na zamówienie sieci handlowych, stanowiących większość jej produkcji. Rozwija także swoje marki. Ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozwój marki Augusto, zdobywającej uznanie konsumentów dzięki znakomitemu stosunkowi jakości do ceny oraz nowatorskim opakowaniom. W portfolio Augusto ma także takie marki jak: Gulliver, Ice Monster, Gucio oraz Corner i Bambo.

Kilargo eksportuje lody do wielu krajów Europy. Są one obecne w Niemczech, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Litwie, Łotwie, Estonii, Bułgarii, Rumunii, ale także i w afrykańskiej Gambii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    lody Augusto RSS ALERT    /    Kilargo RSS ALERT    /    lody w saszetkach RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.84.243.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.