Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lody Bonano mimo chłodnego lata zalicza sezon do udanych, szykuje się na przełomowy 2018 r

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-10-2017, 15:29
Lody Bonano mimo chłodnego lata zalicza sezon do udanych, szykuje się na przełomowy 2018 r
fot. Lody Bonano

Lody Bonano,  franczyzowa sieć lodziarni, mimo deszczowego i chłodnego lata nie ma powodów do narzekań. Po minionym sezonie sieć może się pochwalić 59 nowymi punktami, dzięki czemu jeszcze bardziej umocniły swoją pozycję i stały się zdecydowanym liderem na franczyzowym rynku. Sieć szykuje się już na sezon przyszłoroczny i zapowiada, że będzie to rok przełomowy.

- Za nami kolejny pracowity sezon, który pomimo przeciwności odbieramy jako udany i to pod wieloma względami. Po pierwsze do naszej sieci dołączyli kolejni franczyzobiorcy, którzy otworzyli lodziarnie, a to oznacza, że nasza oferta jest przez cały czas jedną z atrakcyjniejszych. Po drugie, dzięki nim LodyBonano są obecne już niemal w każdym rejonie Polski – mówi Aneta Nazaruk, manager rozwoju sieci.

Podsumowując miniony sezon sieć podkreśla też, że otworzyła również własne, niefranczyzowe punkty sprzedaży. W związku z tym lodowe przysmaki miały jeszcze większy zasięg. Co więcej powróciły do miast i miasteczek, w których funkcjonowały kilka lat wcześniej, ale z różnych powodów zniknęły z kulinarnej mapy tych miejsc.

Ostatnich kilka miesięcy było wyjątkowych również z uwagi na nową strategię komunikacyjną marki, która zakładała skupienie całej uwagi oraz energii na wzmocnienie więzi z klientami. Co miesiąc – i to już od wczesnej wiosny - sieć organizowała konkursy z nagrodami. Wystarczy przypomnieć, że jedną z nich był rodzinny wyjazd do podparyskiego Disneylandu. Podobnych przedsięwzięć z pewnością nie zabraknie i w przyszłym roku, bo cieszyły się one ogromnym powodzeniem.

Dodatkowo, wybrane lodziarnie dbały o atrakcyjność swojej oferty i obok sztandarowych świderków w różnych odsłonach, proponowały swoim klientom tradycyjne lody gałkowe, a było to możliwe dzięki nawiązaniu współpracy z firmą Koral.

Mimo, że zdecydowana większość lodziarni jest już zamknięta - działają te ulokowane w galeriach i pasażach handlowych - to jednak dla przedstawicieli lodowego biznesu nie oznacza to całkowitego końca sezonu.

- Już teraz przygotowujemy się do kolejnego lata i mamy nadzieję, że będzie ono zdecydowanie bardziej pogodne niż to minione. Już dziś możemy jednak uchylić rąbka tajemnicy, że przyszły rok będzie dla nas przełomowy - mówi przedstawicielka sieci Lody Bonano.

- W planach mamy bowiem wprowadzenie wielu nowości, a przede wszystkim niespodzianek, które zaskoczą nie tylko klientów ale i całą lodową branżę. Szykujemy coś, czego jeszcze żadna polska sieć lodziarni nie zrealizowała - dodaje.

Pierwsza lodziarnia Lodów Bonano powstała dokładnie 14 lat temu na Podlasiu i do 2017 roku działała na zasadzie sieci franczyzowej. Wcześniej sieć Lody Bonano zapowiadała, że tym sezonie powiększy się o 30 własnych punktów sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 689) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH