Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Lody Breyers Delights – nowość w portfolio Unilever w Polsce

Lody Breyers Delights trafiły do sprzedaży w Polsce z początkiem października 2018. To pierwsze niskokaloryczne lody w portfolio Unilever. Za realizację działań strategicznych i kreatywnych marki odpowiada agencja Spot and Dot.

Lody Breyers Delights – nowość w portfolio Unilever w Polsce
fot. materiały prasowe

Lody Breyers Delights wyróżniają się obniżoną zawartością kalorii – do 55% mniej kalorii w porównaniu do lodów tradycyjnych. Możliwe jest to dzięki częściowemu zastąpieniu cukru m.in. słodzikiem otrzymywanym z liści rośliny Stevia rebaudiana. Zachowanie kremowego smaku i konsystencji lodów uzyskano poprzez dodanie świeżej śmietanki. Lody Breyers Delights cechuje również wysoka zawartość białka – ok. 20 g w opakowaniu 500 ml. Aktualnie lody są dostępne w czterech smakach (Cookies & cream, Salted caramel cake, Creamy chocolate, Raspberry choc chip). Portfolio marki ma sukcesywnie poszerzać o kolejne warianty smakowe.

Unilever kieruje komunikację marki Breyers Delights do grupy wiekowej w wieku 25-39 lat. Są to lody w segmencie health&wellness, a ponadto premium.

Realizacja działań strategicznych i kreatywnych marki została powierzona agencji Spot and Dot, która będzie odpowiadać za komunikację i kreację w social media oraz dedykowane aktywności offline (eventy). 

– Lody Breyers Delights będą przełomem w postrzeganiu całego segmentu lodów w Polsce. To pierwsze niskokaloryczne lody w portfolio Unilever, dodatkowo z wysoką zawartością białka. Tą marką budujemy nową kategorię - kategorię przekąsek niskokalorycznych. Ze strony brandu zależało nam na pomyśle, który pozwoli zakomunikować kluczowe benefity produktu, a ponadto, co bardzo istotne, zostanie zauważony, a dzięki intrygującej kreacji, również zapamiętany. Zdecydowaliśmy się na wybór agencji Spot and Dot przy okazji launch’u marki, jeszcze w listopadzie tego roku, jak i również kompleksowe działania w całym 2019 roku – powiedziała Natalia Pikulska, Brand Manager Breyers Delights w Polsce.

Współpraca Unilever z agencją Spot and Dot rozpoczęła się w listopadzie tego roku i będzie kontynuowana w całym 2019 roku.

– Przygotowaliśmy pomysł kreatywny, który wychodzi poza schemat komunikacji kategorii lodów. Chcemy pokazać, że lody mogą być konsumowane z przyjemnością każdego dnia a nie tylko latem. Skupiliśmy się na walorach smakowych i odżywczych, budując bardzo wrażeniowy przekaz zarówno w samych wizualizacjach, jak i w haśle – powiedział Tomasz Gasiński, Spot Chief w agencji Spot and Dot.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Unilever RSS ALERT    /    Unilever Polska SA RSS ALERT    /    Breyers Delights RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    Spot and Dot RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.