Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Lody jak ze snów – nowa kampania E.Wedel

Od kwietnia fani słodyczy E.Wedel mogą cieszyć się idealnym połączeniem oryginalnej wedlowskiej czekolady, kremowego wnętrza i nieoczywistych dodatków w absolutnie nowej postaci – marka do swojej oferty wprowadziła bowiem długo wyczekiwane lody. Taki krok zasługuje na wyjątkową oprawę, dlatego launch lodowej linii wspiera komunikacja jak ze snu. To właśnie w świat sennych marzeń przenoszą odbiorcę zrealizowane w ramach lodowej kampanii cztery oryginalne spoty.

 Lody jak ze snów – nowa kampania E.Wedel
fot. materiały prasowe

- Chcemy, aby słodkie marzenia naszych klientów mogły się spełnia niezależnie od pory roku czy pogody panującej za oknem. W reklamowych spotach pokazaliśmy jak prozaiczny sen przeistacza się w lodowy raj - mówi Dominika Igielińska, koordynator komunikacji marketingowej E.Wedel.

Nowa linia lodów od E.Wedel obejmuje cztery warianty smakowe – abstrakcyjną historię o każdym z nich opowiadają 4 różne, 10-sekundowe spoty, w których sen o pozornie zwykłej sytuacji, zamienia się w senne marzenie o wedlowskich lodach. Każdy z filmów pokazuje wyjątkowe składniki danego wariantu i sposób powstawania w abstrakcyjny, lecz niezwykle apetyczny sposób. Wszystkie filmy zostały wykonane w animacji 3D, a muzykę do nich skomponował Radzimir „Jimek” Dębski.

Za koncept komunikacji odpowiada Agencja Ogilvy, filmy wyreżyserował Jarosław Kita, a animację 3D ­­­­­­­przygotowało studio Lunapark. Poza spotami w TV, kampania obejmuje spoty w kinie, CTL, działania digital i w social mediach (realizowane przez agencję Ogilvy). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a działania PR realizuje Agencja Walk PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

E.Wedel RSS ALERT    /    Wedel RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.29.160
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.