Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Lody Kaktus biją rekord popularności.Ich sprzedaż wzrosła o 60 proc.

Lody Kaktus cieszą się w Polsce bardzo dużą popularnością. W tym roku Nestlé planuje sprzedać aż 44 mln sztuk Kaktusa w Polsce. Cel wydaje się realny, ponieważ już na półmetku wakacji kupiono aż o 60 proc. więcej lodów tej marki niż w całym zeszłym roku, a planowany wzrost na ten rok to 80 proc..

Lody Kaktus biją rekord popularności.Ich sprzedaż wzrosła o 60 proc.
Fot. www.lody.nestle.pl

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 04-08-2016, 11:02

Znane lody na patyku z zieloną polewką wywodzą się z Niemiec. W Polsce w sklepowych lodówkach pojawiły się po raz w pierwszy w 1994 roku.

W ciągu ponad 20 lat popularność Kaktusa przerosła najśmielsze oczekiwania – stał się on kultową lodową marką. Jest to jeden z flagowych produktów Nestlé w 150-letniej historii firmy. Produkowany w fabryce w Namysłowie, Kaktus jest również eksportowany i sprzedawany poza granicami naszego kraju – polskie Kaktusy trafiają do wielu państw Europy. Można je znaleźć m.in. w krajach Bałtyckich, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Austrii, Niemczech, Hiszpanii, Finlandii, Szwajcarii, w Serbii czy Włoszech. Eksport Kaktusa stanowi ponad 50 proc. namysłowskiej produkcji tego lodowego deseru. Drugie tyle lodów Kaktus sprzedaje się w Polsce.

Smaki Kaktusa

Przez wiele lat Kaktus był monoproduktem – bez zmienionej receptury ani dodatkowych wariantów smakowych, jednak w 2013 roku Nestlé postanowiło wprowadzić dodatkowe warianty. W 2015 roku w sklepowych lodówkach pojawił się Kaktus jabłkowo-cytrynowy, a w tym roku Kaktus z długą polewką.

Tegoroczną nowość stworzono na specjalne życzenie konsumentów, którzy nieustanie prosili Nestlé o Kaktusa w długiej polewce. To ona sprawia, że Kaktus jest tak uwielbiany. Koncern ma w planach wprowadzenie w przyszłym sezonie kolejnych nowych odsłon produktu.

Rekordowe lato 2016

Jak prognozuje Nestlé, 2016 rok będzie rekordowy, jeżeli chodzi o sprzedaż lodów Kaktus. Koncern planuje sprzedać w Polsce 44 mln sztuk Kaktusa, czyli o 80 proc. więcej niż w ubiegłym roku, gdy konsumenci kupili Kaktusa 24,6 mln razy. Cel może zostać osiągnięty jeszcze w sierpniu, ponieważ już teraz udało się prześcignąć zeszłoroczny wynik aż o 60 proc..

Historia budowania marki zaczęła się od 2013 roku, gdy ruszyła kampania reklamowa „Z czego Kaktus ma polewkę”. Dwuznaczne hasło łatwo zapadało w pamięć i kojarzyło się pozytywnie z marką. Poprzez zabawną reklamę komunikowano to, co konsumenci uwielbiają w Kaktusie – jego polewkę.

– Nasza strategia komunikacji oparta jest na byciu blisko konsumenta i tworzeniu Świata Kaktusa razem z nim. Właśnie z tego powodu nasze wszystkie aktywności ukierunkowane są na włączenie do zabawy konsumenta. Nie zależy nam na jednokierunkowej komunikacji, jaką daje standardowa reklama TV. Co roku przygotowujemy coś nowego, co zaskoczy dzieci– mówi Agnieszka Cisło, Group Brand Manager w Dziale Lodów, Nestlé Polska S.A.

więcej informacji:

Agnieszka Cisło RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    lody RSS ALERT    /    Kaktus RSS ALERT    /    lody impulsowe RSS ALERT    /    lody na patyku RSS ALERT    /    lody Kaktus RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • oko 2016-08-05 09:49:23
    nie wiem skąd taki fenomen u dzieci ... woda z cukrem paskudne
  • zosik 2018-07-31 09:21:07
    Sprawdziłam, że lody Kaktus zawierają olej palmowy, zatem od dzisiaj wykluczam ich spożywanie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.93.234
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.