Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lody proteinowe Whoopy Whey z rekordem sprzedaży w 2017 i ambitnymi planami na 2018 r.

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-01-2018, 15:28
Lody proteinowe Whoopy Whey z rekordem sprzedaży w 2017 i ambitnymi planami na 2018 r.
fot. spółka

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey trzykrotnie zwiększyła sprzedaż w sezonie 2017 m.in. dzięki nowemu inwestorowi i silnej rozbudowie sieci dystrybucji. Firma liczy, że 2018 rok znów będzie rekordowy. Rozpoczęła już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi i planuje wprowadzić nowości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski, współwłaściciel firmy Protein Courtyard, do której należy marka Whoopy Whey.

Spółka Protein Courtyard będzie wystawcą podczas wydarzenia branży spożywczo-gastronomicznej Food Show 2018 w marcu. WIĘCEJ INFORMACJI NA WWW.FOODSHOW.PL, NA FACEBOOK'U ORAZ INSTAGRAMIE!

Marka lodów proteinowych Whoopy Whey została wprowadzona na rynek w maju 2016 roku, a od tamtego czasu liczba punktów, gdzie można kupić te lody wzrosła do ponad 300. To nie tylko sklepy, ale też kluby fitness.

- Debiut naszego brandu na rynku przypadł na maj 2016 roku. Zaczęliśmy budowanie dystrybucji w kanałach w których znajdziemy osoby aktywne fizycznie - jako jedyni w Polsce wprowadziliśmy lody do klubów fitness, przez co z miejsca ruszyliśmy ze sprzedażą - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Stokowski.

- W drugim roku działalności pozyskaliśmy inwestora strategicznego, który zauważył potencjał naszej marki, dzięki czemu mogliśmy wprowadzić produkt do kolejnych kanałów dystrybucji - dodaje.

- W 2017 roku nawiązaliśmy współpracę z delikatesami Piotr i Paweł, siecią E.Leclerc oraz niektórymi sklepami Carrefour Express oraz Delikatesy Centrum (głównie w Warszawie) przez co zwiększyliśmy sprzedaż trzykrotnie w porównaniu do poprzedniego sezonu – mówi również Jacek Stokowski.

Dynamiczne plany rozwoju w 2018 r. 

Liczy, że rok 2018 przyniesie dalszy dynamiczny wzrost, rozwój sieci dystrybucji i kolejny rekord sprzedaży. Firma planuje wprowadzić też m.in. kolejne nowości lodowe w tym sezonie.

- Rok 2018 będzie dla nas trzecim sezonem lodowym, więc liczymy, że to właśnie w nim uda nam się zanotować największy wzrost sprzedaży – mówi Jacek Stokowski.

- Rozpoczęliśmy już rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi i widzimy pozytywny odzew od kupców. Niektórzy z nich bardzo mocno śledzą światowe trendy żywności i są otwarci na potrzeby nowoczesnego klienta przez co możemy znaleźć wspólny język i wspólnie rozwijać sektor żywności dietetycznej - podkreśla.

- Jeśli chodzi o nowości lodowe – wprowadzimy najmniej kaloryczne lody w Polsce – tylko 25 kcal, bez dodatku cukru. Produkt pojawi się w smakach malinowym oraz owoców leśnych. Premiera nastąpi w drugim kwartale roku – dodaje Jacek Stokowski.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (12 131) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH