Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Lody tajskie szturmem zdobywają rynek

Przed dwoma laty boom przeżyły lody zwane rzemieślniczymi, tradycyjnymi, prawdziwymi czy naturalnymi. W tym sezonie letnim rozpoczął się szał na inny biznesowy koncept w branży, a mianowicie na lody tajskie. Prawdziwego boomu na te słodkości branża spodziewa się w jednak przyszłym roku - informuje Puls Biznesu.

Lody tajskie szturmem zdobywają rynek
fot. shutterstock

Lody tajskie powstają na oczach klienta — na zimną, metalową płytę wylewane jest mleko, śmietanka i inne dodatki. Na polskich targach franczyzy taki pomysł na biznes pojawił się  już kilka lat temu. Dopiero w tym sezonie lody tajskie widać jednak wyraźnie na rynku. Jak podaje Puls Biznesu, prawdziwy wysyp tych takich lodziarni może nastąpić w przyszłym roku.

Pomysł na biznes przywiózł z podróży do Tajlandii. Jakub Ossowski, współwłaściciel Lynx & Wasp, z drugim wspólnikiem zainspirował się po prostu filmikiem w internecie. W tym roku mają już pięć własnych punktów sezonowych i jeden franczyzowy, stacjonarny w Krakowie.

Więcej w Pulsie Biznesu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody tajskie RSS ALERT    /    lodziarnie RSS ALERT    /    lody RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • xdc 2017-09-11 14:07:36
    PIĘĆ punktów sezonowych .....co za sieć, chyba zatrząsną rynkiem ;-((
  • Eva 2018-02-07 10:08:40
    A ja mam tylko jeden punkt, ale jak na sezonówkę to pierwszy sezon - rewelacja. Miejsce jest bardzo ważne i sprzęt, bo pierwszą chińską maszynę kupiliśmy i to była wtopa, jak się zrobiło gorąco to nie szło pracować. Dlatego nie warto oszczędzać tylko sprzęt porządny (jest jeden producent) i dobre miejsce. Miejsce to połowa sukcesu, dlatego warto też o to zadbać wcześniej. Cała reszta do opanowania, nawet jak ktoś nie miał styczności z biznesem lodowym, to sobie poradzi. Wystarczy trochę chęci.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.88.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.