Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

LodyBonano startują z nową koncepcją w menu – LodyBonano MIX

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 12-03-2018, 12:16

LodyBonano zmieniają filozofię sprzedaży - dają klientowi wybór i uwalniają jego kreatywność. Teraz to on będzie twórcą swojego deseru, skomponuje jego smak, wygląd, dobierze dodatki. Będzie mógł dowolnie miksować lodowe składniki, dlatego nowa formuła nosi nazwę LodyBonano MIX.

 - Nie chcemy nikomu niczego narzucać. Każdy ma swój gust i upodabnia. Poza tym, jednego dnia można mieć ochotę na posypkę snikersową, a drugiego na świeże truskawki albo... na jedno i na drugie. Kto powiedział, że tak nie można ?! U nas decyduje klient - mówi Aneta Nazaruk, manager rozwoju sieci LodyBonano.

Nowa koncepcja menu jest prosta. Żeby stworzyć loda potrzebne są trzy elementy. Stojąc w kolejce do lodziarni Bonano konsument ma czas, aby zastanowić się czy chce rożka czy może papierowy kubeczek, jako opakowanie do swego deseru. Potem wybiera „wkład główny” czyli smak i wielkość lodowego świderka. A całość wykańcza ulubionymi dodatkami: posypkami, polewami, owocami sezonowymi, chrupkimi ciasteczkami, batonami.  

Od tego sezonu w punktach sprzedających LodyBonano, które zdecydują się na opcję MIX, pojawi się proste, graficzne, kolorowe menu. Klient dowie się z niego, co może miksować, żeby uzyskać dokładnie taki smak o jaki mu chodzi. W czerwonym kole pojawią się propozycje klasyczne oraz zestawy: m.in. z napojami czy bąbel wafel. Natomiast koła żółte, zielone i niebieskie w menu oznaczać będą poszczególne składniki, z których można skorzystać przy komponowaniu własnego loda oraz dodatki, pogrupowane według ceny. Wszystko po to, aby ułatwić klientowi orientację i pokazać gamę możliwości. Klient może kalkulować jakie dobrać dodatki, by deser mu smakował i kosztował rozsądne pieniądze.

- Oczywiście pozostawimy też klasykę, czyli kultowe świderki amerykańskie. Natomiast stanowić one będą bazę, na której klient może budować swój deser, skomponowany według własnego uznania. W efekcie wprowadzenia nowego menu klienci zyskają więc w praktyce ograniczoną tylko własną wyobraźnią i preferencjami smakowymi ofertę. Bo każdy lodowy smakołyk może być indywidualny i niepowtarzalny. W ten sposób pozostawiamy też konsumentom wybór dotyczący tego, ile chcą zapłacić za lody -  dodaje Aneta Nazaruk. 

LodyBonano MIX będą w ofercie lodziarni od sezonu 2018, który - jeśli pogoda dopisze - rozpocznie się już wczesną wiosną. Ale franczyzobiorcom sieć też pozostawiła wolność wyboru. Ci, którzy są przywiązani do obecnego menu, mogą przy nim pozostać. Inwestorzy, którzy dopiero wchodzą w lodowy biznes, mają szansę zostać pionierami LodyBonano MIX.


Liczba punktów należących do sieci LodyBonano wynosi ponad 200.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 501) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.