Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Lotte Wedel najpopularniejszą marką w branży producentów słodyczy

Branża słodyczowa cieszy się dużą popularnością w mediach społecznościowych. Od początku stycznia do końca kwietnia 2016 roku w mediach ukazało się ponad 22 tys. informacji, które wywołały prawie 1 mln interakcji w kanałach społecznościowych – czytamy w badaniu IMM, gdzie przeanalizowano 10 najpopularniejszych marek.

Lotte Wedel najpopularniejszą marką w branży producentów słodyczy
Fot. Fotolia

Z komentarzy internautów wynika, że uważamy na to co jemy, starannie i dokładnie czytamy etykiety oraz skład tego, co kupujemy, ale jednocześnie nie odmawiamy sobie słodkich chwil przyjemności.

Czekoladowy zawrót głowy Lotte Wedel

Zdecydowanym zwycięzcą zestawienia benchmarkowego jest Lotte Wedel, który zdobył ponad 50 proc. udziału w całości publikacji. Na czekoladowym podium znalazły się jeszcze firmy Mars Polska (18,4 proc.) oraz Ferrero Polska (9 proc.). W środku zestawienia uplasowały się Lindt & Sprungl Poland (5 proc.), Colian (3,7 proc.), Wawel (3,3 proc.) oraz ZPC Mieszko (3 proc.), a TOP 10 zamykają kolejno Mondelez Polska (2 proc.), ZPC Otmuchów (1,7 proc.) oraz Terravita (1 proc.).

Najwięcej informacji na temat wybranych marek z branży producentów słodyczy ukazało się na portalach i w mediach społecznościowych (prawie 94 proc.), gdzie największą aktywność w sieci zanotowała marka Wedel - ponad 700 tys., wliczając w to prawie 652 tys. polubień, 24,5 tys. udostępnień i ponad 61 tys. komentarzy fanów słodkich przyjemności. Kolejne miejsca przypadły firmie Mars Polska (ponad 150 tys.) oraz Ferrero Polska (39 tys.).

Natomiast publikacje w mediach tradycyjnych stanowiły jedynie 6,2 proc. – z czego najwięcej ukazało się w prasie (ok. 5 proc.).

 Zdrowe słodycze?

 W komentarzach internautów mogliśmy przeczytać, że coraz częściej zwracamy uwagę na skład kupowanych smakołyków oraz, że sami próbujemy robić słodycze w domowym zaciszu – wówczas w pełni kontrolujemy każdy składnik, a przy okazji możemy podzielić się przepisami z innymi. 

Jak wynika z danych z modułu analitycznego – ograniczamy cukier, ale nie spożycie słodyczy. 

Podobne wnioski można znaleźć we wspomnianym wcześniej raporcie, stworzonym przez Bank BGŻ BNP Paribas we współpracy z GfK, wyjaśniających w znaczącym stopniu duże zainteresowanie słodyczami wśród internautów, których znaczącą część stanowi młodzież.

W przypadku dość dużej grupy ankietowanych przez GfK „Polska na widelcu” słodycze wciąż stanowią stały element diety. 24 proc. respondentów deklaruje, że czekoladę oraz batony i wafle je przynajmniej 2 razy w tygodniu. Słodycze dużym zainteresowaniem cieszą się zwłaszcza wśród osób młodych, w wieku 15–29 lat.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA
WWLWAWEL SA

więcej informacji:

czekolada RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    Wedel RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Otmuchów RSS ALERT    /    Colian RSS ALERT    /    Wawel RSS ALERT    /    Mieszko RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Lindt & Sprungl Poland RSS ALERT    /    Lindt RSS ALERT    /    Mars RSS ALERT    /    Mars Polska RSS ALERT    /    Terravita RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.