Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Lotte Wedel stawia na rozwój, wprowadza zmiany w dziale HR

LOTTE Wedel, w związku z nową strategią oraz podążającą za nią zmianą kultury organizacyjnej, stawia na nowe, przyszłościowe kompetencje, zarówno w zespole HR, jak i w całej organizacji. Firma powołała do życia dedykowany zespół odpowiedzialny za zmianę postaw, sposobów myślenia, komunikowania się i działania, oraz kompleksowe podejście do pozyskiwania i rozwijania talentów.

Lotte Wedel stawia na rozwój, wprowadza zmiany w dziale HR
fot. Shutterstock

Do działu personalnego LOTTE Wedel dołączyły nowe osoby. Eliza Jarmołowicz objęła stanowisko Kierownika Rozwoju Organizacji i zarządza zespołem, do którego dołączyły również: Ewa Sokolik jako Kierownik Rekrutacji oraz Agata Mechlińska jako Kierownik Szkoleń.

Eliza Jarmołowicz w maju objęła stanowisko Kierownika Rozwoju Organizacji. Kieruje obszarami zarządzania talentami i sukcesją, rozwojem i wynikami pracy, rekrutacją oraz procesem zmiany kultury organizacyjnej. Posiada wieloletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w różnych obszarach HR. Przed dołączeniem do LOTTE Wedel była HR Business Partnerem, tworzyła Centrum Usług Wspólnych dla grupy KBC w Polsce, zarządzała talentami, rozwojem i kulturą na Europę Środkową w Avon Cosmetics. Pomiędzy tymi doświadczeniami prowadziła własną działalność gospodarczą wspierając firmy w różnych aspektach rozwoju ich organizacji.

Ewa Sokolik jako Kierownik Rekrutacji od maja jest odpowiedzialna w LOTTE Wedel za całokształt procesów związanych z pozyskiwaniem nowych pracowników. Karierę zawodową zaczynała w agencji doradztwa personalnego, a następnie realizowała procesy rekrutacyjne w TP S.A. Pracowała także w TNT Express International (międzynarodowej firmie kurierskiej należącej do grupy FedEx), gdzie koordynowała zespół rekrutacji. Wcześniej jako HR Manager w ING Banku Śląskim zarządzała procesami rekrutacji i employer brandingu oraz uczestniczyła w wielu projektach HR, mających na celu podniesienie efektywności biznesowej.

Agata Mechlińska dołączyła do firmy w czerwcu, obejmując stanowisko Kierownika Szkoleń. Zajmuje się obszarami związanymi z projektowaniem, wdrażaniem i zarządzaniem programami rozwojowymi i szkoleniami oraz wprowadzeniem procesu zarządzania rozwojem w organizacji. Agata Mechlińska posiada długoletnie doświadczenie w tym zakresie – przed dołączeniem do zespołu LOTTE Wedel pełniła funkcję Training Senior Managera w Sephora Polska, gdzie odpowiadała za budowanie strategii szkoleń, zarządzała programami rozwoju talentów, uczestniczyła w procesach budowania standardów obsługi klientów oraz nowych struktur operacyjnych wspierających rozwój organizacji.

Dyrektorem HR i Administracji w LOTTE Wedel jest Inga Pyd, która jednocześnie zasiada w Zarządzie firmy.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Agata Mechlińska RSS ALERT    /    Ewa Sokolik RSS ALERT    /    Eliza Jarmołowicz RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.38.146
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.