Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

M Food rozpoczął negocjacje z inwestorem instytucjonalnym

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-06-2017, 08:56
M Food rozpoczął negocjacje z inwestorem instytucjonalnym
fot. Shutterstock

M Food, firma zajmująca się międzynarodowym obrotem miodem i produktami pszczelarskimi, rozpoczął wstępne negocjacje z inwestorem instytucjonalnym, którym jest fundusz obecny od kilkunastu lat w Europie Środkowo-Wschodniej.

- Zarząd M Food z siedzibą w Łodzi informuje, iż podjął decyzję o rozpoczęciu wstępnych negocjacji z inwestorem instytucjonalnym ("Inwestor"), którym jest fundusz obecny od kilkunastu lat w Europie Środkowo-Wschodniej. Niniejsze działania służą rozpoznaniu przez Spółkę możliwości realizacji rozwoju zgodnego ze strategią opublikowaną w dniu 18 maja 2017 roku raportem bieżącym ESPI 5/2017 – podał M Food.

- Decyzja Zarządu Emitenta nie koliduje z emisją akcji serii F emitowanych na mocy Uchwały Nr 3/2017 Walnego Zgromadzenia z dnia 16 maja 2017 roku w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Spółki w drodze subskrypcji prywatnej nowej emisji akcji serii F z wyłączeniem prawa poboru dotychczasowych akcjonariuszy - podano.

18 maja tego roku M Food informował, że w ramach nowej strategii chce konsolidować rozdrobniony rynek pszczelarski w Europie i do roku 2021 chce być jedną z największych spółek na świecie działających na rynku surowca miodowego i produktów apikultury.

Spółka planuje rozwinąć zarówno własną produkcję miodów, jak również sprzedaż do klientów detalicznych przy jednoczesnym rozwoju dotychczasowego core businessu polegającego na pozyskiwaniu i kontraktacji dostaw surowca z rynków międzynarodowych. Celami grupy są: konsolidacja sektora w Europie, rozwinięcie produkcji własnej, rozwinięcie sprzedaży do detalu  oraz w okresie 5 lat podwojenie przychodów i zwiększenie rentowności operacyjnej.

W opublikowanej strategii na lata 2017-2021, spółka przedstawiła plan rozwoju biznesu. Dotychczasowa działalność operacyjna pozostanie głównym segmentem, ale zostanie przeniesiona na wyższy poziom dzięki obecności M Food na nowych rynkach geograficznych, akwizycji firm prowadzących komplementarną działalność i strategicznym aliansom. Dodatkowo spółka będzie przejmować zakłady produkcyjne, dofinansowywać pasieki produkujące wysokomarżowy miód bio i budować nowe linie produkcyjne po to, by wkrótce stać się również producentem surowca.

Z kolei akwizycja zagranicznej firmy zajmującej się przygotowaniem i dystrybucją miodu oraz produktów pszczelich do sieci detalicznych pozwoli M Food rozwinąć segment sprzedaży detalicznej pod własną marką.

M Food to polska spółka holdingowa działająca w branży surowców i produktów spożywczych. Zarządza aktywami zlokalizowanymi na czterech kontynentach oraz procesami logistyki i globalnej kontraktacji zakupów i dostaw produktów apikultury - głównie miodu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 928) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.