Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Maciej Herman komentuje kampanię Wedla z Wargorrem i jej pierwsze efekty

Kampania marketingowa z Wargorrem w roli głównej ma na celu odświeżenie i odmłodzenie marki Wedel i pokazanie jej innowacyjności. Spółka liczy na to, że dzięki nietypowej komunikacji uda się pozyskać nowych konsumentów szczególnie wśród grupy osób do 30 roku życia - tłumaczy Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel.

Maciej Herman komentuje kampanię Wedla z Wargorrem i jej pierwsze efekty
Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel, podczas VIII FRSiH

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 16-11-2015, 14:25

- Wedel zawsze, jeszcze za dawnych czasów, był firmą innowacyjną, najbardziej innowacyjną na rynku słodyczy. Był firmą odważną. Pierwotni właściciele, czyli rodzina Wedlów, wiele eksperymentowali. Przez ostatnie kilkanaście-kilkadziesiąt lat, głównie z powodu zmian własnościowych, ta marka niestety trochę uległa przykurzeniu i można powiedzieć, że się trochę postarzała - zauważa Herman. Teraz Lotte Wedel chce przywrócić swojemu brandowi dawny blask. Firma stara się odmłodzić postrzeganie marki, pokazać ją jako innowacyjną i świeżą.

Jak deklaruje Maciej Herman, trwająca od ok. dwóch miesięcy kampania spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród konsumentów do 30 roku życia. Do odmienionej komunikacji mniej przekonani są starsi konsumenci, jednak z tego powodu wcale nie odwracają się oni od marki. Cele kampanii są więc realizowane.

- Mamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, utrzymują się one już od dłuższego czasu - od początku roku. To wzrosty praktycznie w każdym kanale, zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Jeśli chodzi o wzrosty sprzedaży wynikające bezpośrednio z tej kampanii, to okres dwóch miesięcy to trochę za krótki czas, aby powiedzieć, że na pewno ta kampania przynosi takie czy inne rezultaty. Myślę że trzeba kilku miesięcy, żeby tak dokładnie zdyskontować jej wpływ na sprzedaż - tłumaczy dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel. Dodaje jednak przy tym, że bardzo wstępne wyniki, pokazujące np. odsprzedaż bezpośrednio z ekspozytorów firmy powiązanych z kampanią, są na "bardzo zadowalającym poziomie".

Czytaj także:
Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel - obszerny wywiad o strategii i planach firmy (18 stron)

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Herman RSS ALERT    /    Lotte Wedel RSS ALERT    /    Wargorr RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    strategia Wedla RSS ALERT    /    FRSiH2015 RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • PL 2015-11-16 19:48:45
    Typowy lanserski artykuł.
  • Krzysztof 2015-11-24 16:18:09
    Dziwne ale nie podzielam poglądu Pana Hermana. Reklama jest infantylna, prostacka i trąci tanim Vaderem (jakby Wedla nie było stać na oryginalnego). Mój syn i jego koledzy też uważają ją za skretyniałą i dobrą dla gimbusów
  • Maciekj 2016-06-14 10:07:39
    Za krótkie mankiety koszuli - przypadek ? Wedel się przewraca w grobie, klasa przedwojennych ewangelików warszawskich to abstrakcja dla dzisiejszego biznesu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.187.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.