Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maciej Herman komentuje kampanię Wedla z Wargorrem i jej pierwsze efekty

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-11-2015, 14:25
Maciej Herman komentuje kampanię Wedla z Wargorrem i jej pierwsze efekty
Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel, podczas VIII FRSiH

Kampania marketingowa z Wargorrem w roli głównej ma na celu odświeżenie i odmłodzenie marki Wedel i pokazanie jej innowacyjności. Spółka liczy na to, że dzięki nietypowej komunikacji uda się pozyskać nowych konsumentów szczególnie wśród grupy osób do 30 roku życia - tłumaczy Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel.

- Wedel zawsze, jeszcze za dawnych czasów, był firmą innowacyjną, najbardziej innowacyjną na rynku słodyczy. Był firmą odważną. Pierwotni właściciele, czyli rodzina Wedlów, wiele eksperymentowali. Przez ostatnie kilkanaście-kilkadziesiąt lat, głównie z powodu zmian własnościowych, ta marka niestety trochę uległa przykurzeniu i można powiedzieć, że się trochę postarzała - zauważa Herman. Teraz Lotte Wedel chce przywrócić swojemu brandowi dawny blask. Firma stara się odmłodzić postrzeganie marki, pokazać ją jako innowacyjną i świeżą.

Jak deklaruje Maciej Herman, trwająca od ok. dwóch miesięcy kampania spotyka się z pozytywnym odbiorem wśród konsumentów do 30 roku życia. Do odmienionej komunikacji mniej przekonani są starsi konsumenci, jednak z tego powodu wcale nie odwracają się oni od marki. Cele kampanii są więc realizowane.

- Mamy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, utrzymują się one już od dłuższego czasu - od początku roku. To wzrosty praktycznie w każdym kanale, zarówno w handlu tradycyjnym, jak i nowoczesnym. Jeśli chodzi o wzrosty sprzedaży wynikające bezpośrednio z tej kampanii, to okres dwóch miesięcy to trochę za krótki czas, aby powiedzieć, że na pewno ta kampania przynosi takie czy inne rezultaty. Myślę że trzeba kilku miesięcy, żeby tak dokładnie zdyskontować jej wpływ na sprzedaż - tłumaczy dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel. Dodaje jednak przy tym, że bardzo wstępne wyniki, pokazujące np. odsprzedaż bezpośrednio z ekspozytorów firmy powiązanych z kampanią, są na "bardzo zadowalającym poziomie".

Czytaj także:
Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel - obszerny wywiad o strategii i planach firmy (18 stron)

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Maciekj 14-06-2016, 10:07:
Za krótkie mankiety koszuli - przypadek ? Wedel się przewraca w grobie, klasa przedwojennych ewangelików warszawskich to abstrakcja dla dzisiejszego biznesu.
  • Krzysztof 24-11-2015, 16:18:
Dziwne ale nie podzielam poglądu Pana Hermana. Reklama jest infantylna, prostacka i trąci tanim Vaderem (jakby Wedla nie było stać na oryginalnego). Mój syn i jego koledzy też uważają ją za skretyniałą i dobrą dla gimbusów
  • PL 16-11-2015, 19:48:
Typowy lanserski artykuł.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH