Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Manufaktura Czekolady Chocolate Story chce wejść do sieci

  • Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 27-03-2014, 11:47
Manufaktura Czekolady Chocolate Story chce wejść do sieci
Na zdj. od lewej: Tomasz Sienkiewicz, Krzysztof Stypułkowski, współwłaściciele firmy Manufaktura Czekolady Chocolate Story. Fot. materiały prasowe

Firma Manufaktura Czekolady Chocolate Story, która wytwarza czekoladę bezpośrednio z ziarna kakaowca, a nie półproduktów, przygotowała nietypową ofertę do sprzedaży w sieciach handlowych - czekoladę w kształcie narzędzi. Firma chce oferować swoje produkty na jarmarkach, stacjach benzynowych i w wybranych sieciach, a także na rynkach zagranicznych.

- Postanowiliśmy stworzyć produkt, który mógłby być sprzedawany w sieciach. Jest to seria produktów w kształcie narzędzi, np. koła zębatego, obcążków, suwmiarki - wyglądają jak złom metalowy, a jest to czekolada - mówi Krzysztof Stypułkowski, współwłaściciel firmy.

„Czekoladowy Warsztat" ma być produkowany z mniej szlachetnego surowca, zatem koszt wytworzenia jest niższy. - Ziarno jest bardziej „masowe", pochodzi z Wybrzeża Kości Słoniowej. Jest to jednak dobra czekolada, wyprodukowana według naszych receptur, o zawartości 60 proc. kakao - tłumaczy Krzysztof Stypułkowski.

Produkty będą sprzedawane pod marką Czekoladowy Warsztat, gdyż firma nie chce, by kojarzyły się z głównym brandem Manufaktura Czekolady Chocolate Story, w której chodzi o jakość, historię czekolady. - Tutaj chodzi o kształty - wybraliśmy kształty narzędzi i innych metalowych przedmiotów, np. podkowy, klucza, ponieważ nasza czekolada bardzo wiernie je naśladuje i wyglądają realistycznie. Z założenia są to nietypowe produkty, które mogłyby być kupowane na prezenty i gadżety dla firm - mówi Tomasz Sienkiewicz, współwłaściciel firmy.

Firma na razie sprzedawała te produkty na jarmarkach bożonarodzeniowych i zainteresowanie było bardzo duże. - Reakcje były bardzo emocjonalne. Chcemy sprzedawać te produkty właśnie na jarmarkach, a także w supermarketach i na stacjach benzynowych. Myślimy też o rynkach zagranicznych, prowadzimy już pierwsze rozmowy - mówi Krzysztof Stypułkowski.

- Prezentowaliśmy nasze produkty na targach w Kolonii. Największe zainteresowanie widzieliśmy ze strony przedstawicieli Europy Zachodniej - Holandii, Niemiec, Anglii. Mamy także zapytania ze Wschodu, np. z Litwy. Myślę, że w ciągu najbliższych dwóch miesięcy wszystko się wyjaśni. Wtedy po wakacjach mogłaby ruszyć sprzedaż - dodaje.

Jak tłumaczy Tomasz Sienkiewicz, Manufaktura Czekolady Chocolate Story do tej pory sprzedawała czekoladowe narzędzia luzem, są już jednak prototypy kształtów opakowań na półkach. Cena takich produktów na półce będzie wynosić od 14 zł do 24 zł, w zależności od wielkości - największy z nich, klucz francuski waży 140 g.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • blabla 27-03-2014, 13:51:
chyba gorzej nie można zareklamować nowej linii produktów, niż fakt nie utożsamiania się produktów z najlepszym brandem

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 045) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH