Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Marka Bracia Koral startuje z projektem „Pyszne studio”

Marka Bracia Koral, która świętuje 5 letni sukces na polskim rynku, startuje z nowym projektem internetowym – kulinarnym show „Pyszne studio” na kanale YouTube. Gospodarzem cyklu 40-stu kulinarnych odcinków będzie nowy ambasador marki Bracia Koral – Damian Kordas - najmłodszy w Europie zdobywca tytułu Masterchef. Nowe odcinki, z przepisami Damiana Kordasa, będzie można oglądać co tydzień od 8 marca do końca 2019 roku.

Marka Bracia Koral startuje z projektem „Pyszne studio”
fot. materiały prasowe

Kordas, w kolejnych odcinkach zaprezentuje kreatywne i jednocześnie szybkie do przygotowania desery z lodami Bracia Koral w roli głównej.  Inauguracyjny odcinek, ze specjalnym udziałem Artura Żmijewskiego – znanego i cenionego aktora, wyemitowany zostanie 8 marca z okazji Dnia Kobiet.

Z okazji 5 rocznicy marka Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, stawia na nowe wyjątkowe smaki. Linia Lody jak Dawniej 900 ml zaoferuje smak prażonego sezamu oraz lody biszkoptowo-różane z ciasteczkami i sosem malinowym. Nowe kompozycje smakowe konsumenci odnajdą również w kolekcji lodów „Smaki Dzieciństwa” w unikalnych słoiczkach – będą to smak kokosowy z sosem czekoladowym oraz marcepan z sosem czekoladowym i migdałami.

Damian Kordas, jako nowy ambasador marki Braci Koral, przygotował cykl aż 40-stu kulinarnych odcinków video, w których zaprezentuje kreatywne i jednocześnie szybkie do przygotowania w domowych warunkach desery z lodami Bracia Koral w roli głównej. Cykl rozpocznie wyemitowany 8 marca odcinek specjalny, w którym kucharz przygotuje wyjątkowy deser. – To Danie, dzięki któremu zwyciężyłem finałowy odcinek programu Masterchef – sorbet jabłkowy na pudrze z migdałów i cynamonu z sosem karmelowym. Dlatego z przyjemnością podzielę się tym sprawdzonym przepisem, szczególnie z męską widownią. To doskonały deser do przygotowania na kolację z okazji Dnia Kobiet. – mówi Damian Kordas.  W inauguracyjnym odcinku specjalnym w rolę „sous-chefa” wcieli się znany i lubiany aktor filmowy i telewizyjny – Artur Żmijewski.

Oprócz cyklu przepisów Damian Kordas wspólnie z marką Bracia Koral będzie prowadził warsztaty kulinarne, udzielał porad oraz organizował nietuzinkowe konkursy kulinarne dla konsumentów. Jego zadaniem będzie również opracowanie wyjątkowej karty menu dla segmentu HoReCa.

Koncepcję i strategię kampanii marki Bracia Koral z udziałem nowego ambasadora przygotowała wspólnie z działem marketingu PPL Koral agencja SMI Communication.

Bracia Koral to marka obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz, powstałej w 2018 r., Smaki Dzieciństwa.

Produkty dostępne są w sprzedaży detalicznej: w opakowaniach familijnych oraz jako lody impulsowe, a także w kanałach dystrybucji HoReCa. Dodatkowo Bracia Koral jako pierwsza marka w Polsce wprowadza na polski rynek lody familijne w słoiczkach PET.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lody RSS ALERT    /    Bracia Koral RSS ALERT    /    PPL Koral RSS ALERT    /    rynek lodów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.246.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.