REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Marka Góralki w nowej odsłonie

  • Autor: pr
  • Data: 19-10-2016, 15:31
Marka Góralki w nowej odsłonie
Fot. Materiały prasowe

Marka Góralki zmieniła szatę graficzną i strategię komunikacji. Podkreśla w niej, że wafelki są dla każdego, zawsze i wszędzie. Za całość prac w mediach społecznościowych odpowiada agencja komunikacji marketingowej Abanana.

REKLAMA

Główny przekaz kampanii odnosi się do zwyczajnego życia. W czasach, kiedy codzienność jest coraz bardziej wymagająca, a jednocześnie monotonna, brakuje w niej czasu na radosne przeżywanie każdej chwili. Z tego powodu warto wracać do drobiazgów, które czynią życie przyjemnym i radosnym. Ułatwiają to Góralki.

Góralki chcą być postrzegane jako nowoczesny brand dla całej rodziny, który wnosi do niej radość i optymizm. Marka rozszerza swoją komunikację na kobiety - nowoczesne matki, osoby starsze, przy zachowaniu dotychczasowych odbiorców, czyli dzieci i nastolatków.

Teaser w social media

Wprowadzenie nowej strategii poprzedziła kampania teaserowa w mediach społecznościowych. Moderator Facebooka przez tydzień zmieniał cover photo. Pięć razy publikował grafikę paczki, która była stopniowo rozrywana, dzięki czemu ukazywało się więcej Góralek w nowych opakowaniach. Na Instagramie pojawiła się seria filmów przedstawiających Góralkę, która porzuca stare opakowanie i wędruje w poszukiwaniu nowego. Oczywiście jej się to udaje.

YouTuberzy i strona www

Już niedługo na fanpage marki pojawi się komunikacja uwzględniająca bardziej dojrzałą grupę docelową. Na Instagramie będą wykorzystywane naturalne zdjęcia Góralek w różnorodnej scenografii. Do współpracy zostanie również zaangażowanych dwoje YouTuberów. To właśnie oni skierują ruch ze swoich kanałów na fanpage Góralek, na którym odbędzie się konkurs. Jacy to będą YouTuberzy? Przekonamy się już 7 listopada, kiedy rozpocznie się konkurs.

Na potrzeby nowej komunikacji zostanie również przygotowana strona internetowa z elementami 3D przedstawiająca gamę smaków z dopasowanymi do nich historiami charakteryzującymi target. Poprzez połączenie każdego ze smaków z elementami kojarzącymi się z ludźmi w różnym wieku, marka zwraca uwagę na to, że Góralki mogą być konsumowane przez każdego, bez względu na wiek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (33 613) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 149)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH