Marka przekąsek FreeYu rozpoczęła współpracę z Marcinem Gortatem
FreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski, zaprosiła do współpracy Marcina Gortata – koszykarza, jednego z najbardziej znanych sportowców i pierwszego Polaka, który dotarł do finałów NBA.

W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych.
Pierwsze aktywacje w których marka będzie aktywnie brać udział to wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w czterech polskich miastach (Rumia, Warszawa, Karpacz, Łódź), oraz mecz Gortat Team vs Wojsko Polskie. Ponadto współpraca obejmie takie działania jak projektowanie nowych produktów sygnowanych wizerunkiem Marcina Gortata oraz głoszenie idei „Głodni Wolności” za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Hasło FreeYu „Głodni Wolności” wyraża wolność w swobodzie wyborów, omijanie schematów i stereotypów.
Kampania z udziałem Marcina Gortata będzie odbywać się pod hasłem „Oblicza wolności Marcina Gortata”, które jest przełożeniem ducha sportu na codzienne życie.
Grafikę do kampanii stworzył Bartosz Kosowski, jeden z najbardziej utalentowanych rysowników w Polsce, autor m.in. plakatu do filmu „Lolita” nagrodzonego w 2014 roku przez amerykańskie Stowarzyszenie Ilustratorów. Za przygotowanie kampanii oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja Coollective.
Właścicielem marki FreeYu jest ZPC Otmuchów SA.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
OTMZakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów SA |
Kurs: 1.3500 PLN
Zmiana: -0.0100(-0.74%)
Aktualizacja: 05:12:2019
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.