Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mars razem z Nestle, Lindt i Ferrero zredukują liczbę kalorii w swoich słodyczach

  • Autor: confectionerynews.com
  • Data: 15-05-2017, 15:54
Mars razem z Nestle, Lindt i Ferrero zredukują liczbę kalorii w swoich słodyczach
fot. Shutterstock

Mars-Wrigley, Nestle USA, Ferrero, Lindt i Ferrara Candy oceniają, że do roku 2022 połowa ich produktów będzie zawierała co najwyżej 200 kalorii, a nawet mniej na każde z opakowań.

Krajowe Stowarzyszenie Słodyczy (NCA) poinformowało, że firmy te, w tym spółki zależne Lindt Ghirardelli, Russell Stover – w ciągu pięciu lat będą drukowały liczbę kalorii na froncie opakowań 90 proc. swoich najlepiej sprzedających się produktów.

NCA podało, że postępy będą monitorowane i  podawane w sprawozdaniach prowadzonych przez organizację badawczą Hudson Institute.

Dyrektor ds. external affairs firmy Mars, Anthony Guerrieri, mówi, że  firma zanotowała sukces i wzrost sprzedaży, gdy wprowadziła do oferty większy wybór produktów i opcje produktów z niższą liczbą kalorii. Dodaje, że dobrym przykładem tego wzrostu są produkty M&M’s – ich sprzedaż w 2016 r. wzrosła 10 razy szybciej niż cała kategoria i podkreśla, że to dlatego, że firma wprowadziła więcej opcji do wyboru od nowych smaków po opcje z niższą liczbą kalorii takie jak M&M’s Crispy i Pretzel  zawierające mniej niż 200 kalorii w opakowaniu. Obecnie około jedna trzecia produktów Mars zawiera mniej niż 200 kalorii.

Mars zainwestował 200 mln USD w zeszłym roku, aby wprowadzić nowe produkty z niższą zawartością kalorii, tak aby opakowanie zawierało poniżej 200 kalorii. Firma wprowadziła ostatnio na rynek opcje M&M’s Caramel, Maltesers i Snickers Crisper, gdzie wszystkie mają poniżej 200 kalorii, wprowadziła też nowe wersje – 100 kalorii – batoników Snickers, Milky Way, Twix, Dove, 3 Musketeers, a także Skittles i Starbust.

O podobnych działaniach informowała też wcześniej firma Hershey, która włączyła do swojego pięcioletniego planu kwestię redukcji kalorii i zobowiązała się, że 50 proc. jej pojedynczo pakowanych produktów będzie zawierało 200 kalorii lub nawet mniej na każde opakowanie.

Mars zapowiedział, że w kwestii ograniczania kalorii w produktach będzie współpracował z innymi graczami z branży, w tym z Nestle, Lindt, Ferrara Candy oraz Ferrero, ponieważ najlepszą drogą na wprowadzenie znaczących zmian w tym zakresie jest współpraca całej branży, ponieważ chodzi o to, co jest dobre dla wszystkich konsumentów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.