Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Maspex: Marka Kubuś wchodzi w kategorię lodów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2015, 12:48
Maspex: Marka Kubuś wchodzi w kategorię lodów
fot. materiały prasowe - Maspex

Wystartowała sprzedaż lodów Kubuś Play. Marka, poszerzając swoje bogate już portfolio produktowe, wprowadziła na rynek sorbetowe propozycje marki w trzech wariantach smakowych – truskawka, brzoskwinia oraz exotic.

Producentem i dystrybutorem lodów sorbetowych Kubuś Play jest spółka Nordis Chłodnie Polskie Sp. z o.o.                                                         

- Najnowszy produkt w portfolio Kubusia to lody sorbetowe, produkowane na bazie przecierów i soków owocowych, bez dodatku zbędnych barwników. Wyróżnia je bardzo wysoka zawartość owoców, w stosunku do alternatywnych propozycji dostępnych na rynku, a także orzeźwiający smak. Lody Kubuś Play to idealne uzupełnienie sezonowej oferty marki oraz sprawdzian jej potencjału w nowej kategorii – mówi Dorota Liszka. manager ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice.

Rynek lodów w Polsce rośnie i jest perspektywiczny. Jego wartość szacowana jest na około 1,7 mld zł. Kategoria ta charakteryzuje się wysoką sezonowością. W Polsce sezon na lody trwa cztery miesiące - od maja do września. Polacy najczęściej sięgają po tzw. lody impulsowe (na patyku, w rożku czy w kubku). Pomimo tego, że konsumpcja lodów w Polsce rośnie niezmiennie od kilku lat – nadal jest nam daleko do europejskiej czołówki. Przeciętny Polak spożywa w ciągu roku ponad 4 litry lodów. Dla porównania Finowie, którzy spożywają najwięcej lodów w Europie konsumują 14 litrów lodów rocznie, a Włosi, Duńczycy, Irlandczycy 8-9 litrów, co pokazuje jak duży potencjał posiada nadal ta kategoria.

Kubuś jest liderem w kategorii soków przecierowych w Polsce, a także w Rumunii, Rosji, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie oraz w Czechach i na Słowacji. Kubuś znany jest: w Bułgarii, Rumunii i w Rosji jako Tedi, w Czechach i na Słowacji jako Kubik, a na Węgrzech jako Kubu. Łącznie trafia aż do 26 krajów na całym świecie.

Marka cieszy się zaufaniem rodziców i dzieci już od kilkunastu lat. Badania wykazały, że na 100 Polaków, zna ją aż 88 (źródło: MillwardBrown SMG/KRC, październik 2014), co czyni Kubusia najpopularniejszą marką w swojej kategorii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • konsumentlodów 06-05-2015, 12:36:
tylko dlaczego taki producent :(
  • JohnyWalker 05-05-2015, 22:27:
Good job!

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH