Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Milka startuje z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na Święta”

  • Autor: portalspozywczy.pl /pr
  • Data: 14-11-2017, 14:49
Milka startuje z kampanią  „Odkryj magię oczekiwania na Święta”
fot. materiały prasowe

13 listopada rusza nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. Najważniejsze produkty z oferty sezonowej promować będzie m.in. spot reklamowy „Wehikuł czasu”.

Kampanii towarzyszyć będą znane widzom z ubiegłego roku 60 i 30 sekundowe spoty z chłopcem, który nie może doczekać się Świąt. W reklamach marka pokazuje najważniejsze produkty z oferty sezonowej, wśród których szczególne miejsce zajmuje flagowy produkt zimowego portfolio – kalendarz adwentowy w zupełnie nowej odsłonie. Spoty będą emitowane w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Cinema City i Helios oraz na oficjalnych kanałach social media marki.

W ramach kampanii OOH przez cały grudzień na przystankach autobusowych i tramwajowych będą wyświetlane citylighty. 

Od 1 grudnia do dnia poprzedzającego Wigilię w wybranych centrach handlowych aż 9 miast pojawiać się będą specjalne stoiska Milki wyposażone w interaktywne kalendarze adwentowe. 

Na gości w Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Rzeszowie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Kielcach i Olsztynie czeka mnóstwo atrakcji: wyzwalająca magię Świąt dźwignia otwierająca okienka kalendarza ze słodkimi niespodziankami, Mikołaj zapraszający do wspólnych selfie na saniach oraz Bałwanek rozdający świąteczne kartki, które będzie można wysłać na miejscu akcji. Wydarzeniom towarzyszyć będzie sampling sezonowych produktów Milka.

Podobnie jak w zeszłym roku, kampanię wspierać będą także przygotowane przez agencję VML animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza: Bałwanka, Ciastka i Mikołaja. Wszystkie będzie można usłyszeć na kanale YouTube marki oraz OLV. Na Facebooku pojawią się również dedykowane świątecznej aktywacji kreacje: canvas, cinemagraphy i posty statyczne.

- Wraz z kampanią „Odkryj magię oczekiwania na Święta” pragniemy ponownie zainspirować Polaków do dzielenia się delikatnością przez cały okres świątecznych przygotowań. Chcemy przypomnieć, że magię, czułość i miłość możemy dostrzec w każdym przedświątecznym rytuale, a dobre emocje warto okazywać nie tylko w Boże Narodzenie. W tym roku skala świątecznej kampanii jest jeszcze większa niż dotychczas. Na naszych konsumentów czeka mnóstwo nowości i moc atrakcji – mówi Łukasz Kozłowski, Brand Manager Milka.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Za kreacje odpowiada agencja VML. Za realizację eventów w centrach handlowych – agencja Event Factory. Obsługę social media powierzono Liquid Thread. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 072) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH