Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Milka startuje z konkursem w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”

Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Z tej okazji Milka przygotowała konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka.

Milka startuje z konkursem w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
fot. materiały prasowe

W nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca Polaków swoimi aktywnościami do wspólnego kibicowania, przeżywania radości z sukcesów i okazywania ducha sportowej rywalizacji podczas skoków naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego 02 stycznia 2019 r. i trwającego do 12 stycznia 2019 r. konkursu konsumenckiego w sieci Biedronka, Milka daje możliwość wygrania biletów na konkurs skoków w Zakopanem.

Aby zostać Uczestnikiem Konkursu należy spełnić łącznie następujące warunki:

· w czasie Sprzedaży Promocyjnej zakupić jednorazowo dowolne produkty Milka
(z wyłączeniem lodów i jogurtów) za minimum 10 zł zachować dowód zakupu Produktów (oryginalny paragon fiskalny),

· dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w Konkursie na stronie milkazeskoczkami.pl

· wykonać zadanie konkursowe – zgodnie z opisem w pkt. 11 Regulaminu konkursu.

W puli nagród znajdują się bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem odbywający się w dniu 19.01.2019 r. oraz 20.01.2019 r. oraz karty przedpłacone o wartości 2000 zł.

Konkurs trwa od 02 stycznia 2019 r. do 12 stycznia 2019 r i jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie: www.milkazeskoczkami.pl.

Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za zakup mediów Carat, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Sarigato. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Milka RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    skoki narciarskie RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.97.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.