Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Milka wkracza w segment czekoladowych brownies, jest gotowa na zawojowanie Europy

Marka Milka, która należy do koncernu Mondelez International, wprowadziła swoje pierwsze czekoladowe brownies na rynek we Francji i planuje wprowadzić je wkrótce także na pozostałe kluczowe rynki europejskie w 2017 roku.

Milka wkracza w segment czekoladowych brownies, jest gotowa na zawojowanie Europy
fot. twitter.com/MDLZ

Autor: confectionerynews.com
Data: 08-02-2017, 16:32

Milka jest uważana za jedną z najsilniejszym marek koncernu Mondelez. Koncern wprowadził tę markę czekolady do USA w ubiegłym roku po tym jak nie udało mu się przejąć amerykańskiego koncernu Hershey za 23 mld USD.

Na początku 2016 roku Mondelez International wprowadził też markę Milka do Chin dopasowując recepturę do tamtejszego rynku i pozycjonując ją, jako markę czekolad premium mając nadzieję, że marka będzie konkurować z innymi międzynarodowymi firmami, które posiadają większy udział w rynku w danej kategorii, takimi jak m.in. Mars, Nestle, Ferrero, Hershey i Lindt.

Rzecznik Mondelez Steve Mann mówi, że czekoladowe ciastka brownies Milka nie są obecnie dostępne w USA, a ich kanały dystrybucji i ceny zależą od każdego z poszczególnych rynków. Natomiast  głównym powodem, dla którego Mondelez wybrał czekoladowe ciastka jako nowy format jest to, iż jest to „segment rozwijający się, popularny i modny”.

- Uważamy, że smak tych nowych miękkich ciastek wykonanych z kultowej czekolady Milka będzie czymś, co konsumenci pokochają” – mówi Mann.

Według analizy Euromonitor  z 2017 roku, 59 proc. z 22 mld USD ubiegłorocznej globalnej sprzedaży Mondelez  pochodzi z wyrobów czekoladowych, zaś 25 proc. przychodów pochodzi z segmentu gum, a 16 proc. z produktów cukierniczych. 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    brownies RSS ALERT    /    ciastka RSS ALERT    /    ciastka czekoladowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.122.228
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.