Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelēz International zmienia Dyrektora Zarządzającego w Polsce i Krajach Bałtyckich

Mondelēz International, wiodący producent słodyczy w Polsce i światowy lider produkcji ulubionych marek konsumentów, takich jak czekolady i ciastka Milka, ciastka Oreo i belVita oraz cukierki i gumy Halls, ogłosił zmianę na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Polski
i Krajów Bałtyckich. Od 1 października br. funkcję tę pełnić będzie Marcin Dobrock. W nowej roli zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego, Janusza Idczaka.

Mondelēz International zmienia Dyrektora Zarządzającego w Polsce i Krajach Bałtyckich
Marcin Dobrock_Dyrektor Zarządzający Polska i Kraje Bałtyckie Mondelêz International fot. materiały prasowe

Nowy Dyrektor Zarządzający związany jest z Mondelēz International od 10 lat. Przez ostatnie dwa lata pełnił rolę Dyrektora Kategorii „Meals” na Europę Południową, do której należą m.in. takie marki jak Philadelphia. Przez blisko dekadę związany był europejską centralą Mondelēz International w Szwajcarii, gdzie zarządzał regionalnym zespołem ds. innowacji w Kategorii Czekolady oraz działem licencjonowania. W nowej roli zastąpi dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego, Janusza Idczaka.

Janusz Idczak pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego w Polsce przez ostatnie 2,5 roku, jednak z Mondelez/Kraft Foods związany był przez niemal całą, trwającą już blisko 20 lat, karierę w branży FMCG. Odegrał kluczową rolę w wielu projektach i transformacjach, będących częścią strategii wzrostu i rozwoju firmy, m.in. w przejęciu firmy Stollwerck, fuzjach z LU oraz z Cadbury, czy wreszcie odłączeniu od Mondelez biznesu kawowego.

W czasie jego zarządzania firma utrzymała i wzmocniła pozycję lidera w kategorii ciastek markowych i czekolady w Polsce, a także weszła w kategorię gum do żucia dzięki rozwojowi marki Halls. Dobrze rozwijał się bałtycki oddział, jak i kanały sprzedaży na obu rynkach. Firma angażowała się w szerokozasięgowe kampanie marketingowe takie jak np. „Milka. Sercem z naszymi”, dodatkowe wsparcie otrzymały marki lokalne m.in. flagowa bałtycka Karuna, Prince Polo czy Delicje. Rosły w siłę także inicjatywy z zakresu odpowiedzialnego pozyskiwania surowców. Europejskim programem Harmony, gwarantującym pszenicę do produkcji ciastek od m.in. polskich rolników ze zrównoważonych upraw, objęta została fabryka w Płońsku (jako pierwsze marki Lubisie i Delicje).

Biografia Marcin Dobrock, Dyrektor Zarządzający Polska i Kraje Bałtyckie, Mondelêz International (od 01.10.2019 r. )

 Marcin Dobrock to doświadczony manager europejskiej branży FMCG z ponad 15-letnim stażem zawodowym. Od 10 lat związany jest z Mondelēz International, gdzie ostatnio zajmował stanowisko Dyrektora Kategorii „Meals” (m.in. marka Philadelphia) na Europę Południową, a wcześniej zarządzał m.in. regionalnymi innowacjami w Kategorii Czekolady oraz działem licencjonowania. Zawodowe doświadczenia nowego Dyrektora Zarządzającego obejmują również branżę konsultingową oraz pracę w Nestlé, gdzie odpowiadał za globalny marketing różnych marek słodyczowych w kanale Duty Free.

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Janusz Idczak RSS ALERT    /    Marcin Dobrock RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.85.245.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.