Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelēz publikuje pierwszy raport, pokazujący ewolucję globalnych trendów konsumenckich na rynku przekąsek

Według najnowszego raportu Mondelēz International coraz częściej sięgamy po przekąski, które odgrywają istotną rolę zarówno w żywieniu, czy szeroko pojętym dbaniu o swoje zdrowie psychiczne i fizyczne, jak również w relacjach międzyludzkich. Badanie przeprowadzono rok po tym, jak Mondelēz International wprowadził na całym świecie nową, długoterminową strategię odpowiedzialnego spożywania przekąsek - snacking made right.

Mondelēz publikuje pierwszy raport, pokazujący ewolucję globalnych trendów konsumenckich na rynku przekąsek
fot. shutterstock

Mondelēz International ogłosił dzisiaj pierwszy raport pod nazwą State of Snacking™. Globalne badanie trendów określa rolę, jaką przekąski odgrywają na całym świecie w zaspokajaniu potrzeb konsumentów, które dynamicznie zmieniają się w związku z intensywnym stylem życia ludzi. Badanie pokazuje, iż na całym świecie wzrasta znaczenie przekąsek, a regionalne podobieństwa określają sposób, w jaki przekąski wpływają na przyszłość żywności, odpowiadając na szereg potrzeb w naszym codziennym życiu.

Raport o trendach na rynku przekąsek, opracowany we współpracy z firmą badawczą The Harris Poll – uzupełnia globalną wiedzę Mondelēz International na temat tego segmentu, o nowe badania przeprowadzone wśród tysięcy konsumentów w dwunastu krajach. Raport ukazuje, że ludzie na całym świecie coraz częściej spożywają przekąski. Szczególnie że 6 na 10 dorosłych osób twierdzi, że woli jeść więcej małych posiłków w ciągu dnia zamiast kilku większych (59 proc.), przy czym młodsi konsumenci lubią przekąski zdecydowanie bardziej niż posiłki – w tym przypadku liczba ta wzrasta do 7 osób na 10 wśród badanych Millenialsów (70 proc.).

Poniżej skrót ważnych i ciekawych wniosków z ww. raportu:

1. Rola żywności w dbaniu o zdrowie i samopoczucie staje się coraz ważniejsza dla konsumentów na całym świecie. Znacznie częściej zastanawiają się, jaki wpływ na ich samopoczucie oraz zdrowie psychiczne i fizyczne ma spożywanie mniejszych porcji – przekąsek.

- Dla ponad 8 z 10 osób wygoda (87 proc.) oraz jakość (85 proc.) należą do najważniejszych czynników wpływających na wybór danej przekąski.

- 80 proc. konsumentów szuka zdrowszych wariantów przekąsek, produkowanych z troską o środowisko.

- 71 proc. dorosłych twierdzi, że przekąski pomagają im kontrolować głód i liczbę dostarczanych kalorii w ciągu dnia.

2. Sprawianie sobie drobnych przyjemności w ciągu dnia nadal odgrywa ważną rolę.

- 80 proc. dorosłych na całym świecie widzi potrzebę zachowania równowagi, doceniając zdrowe, jak i smaczne przekąski, po które sięgają w zależności od potrzeby danej chwili.

- 77 proc. konsumentów zgadza się, że jest czas i miejsce zarówno na zdrową przekąskę, jak i na tę sprawiającą radość, którą konsumujemy dla przyjemności.

więcej informacji:

Mondelez International RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    trendy konsumenckie RSS ALERT    /    branża słodyczy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.26.176.182
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.