Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez chce zwiększyć przychody z e-commerce dzięki Alibabie

Mondelez International podpisał umowę o strategicznym partnerstwie z chińskim gigantem internetowym Alibaba. Producent słodyczy chce w ten sposób przybliżyć się do realizacji planu 1 mld USD przychodów z e-commerce w 2020 roku.

Mondelez chce zwiększyć przychody z e-commerce dzięki Alibabie
fot. Mondelez International

Partnerstwo Mondelez International z Alibabą, jedną z największych firm e-commerce na świecie, umożliwi koncernowi sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem flagowego sklepu internetowego Alibaba - Tmall.com, który dysponuje bazą 407 mln aktywnych klientów w Chinach.

- Sprzedajemy nasze produkty na Tmall.com od 2011 roku i jest to dla nas bardzo udany okres. W 2015 roku wielkość naszej sprzedaży na Tmall wzrosła czterokrotnie. Wykorzystując wiedzę specjalistów Alibaby będziemy w stanie bardziej efektywnie wpływać na poszczególne grupy konsumentów podczas wprowadzania na rynek nowych produktów - mówi Valerie Moens, rzecznik Mondelez International.

Oprócz Oreo Collorfielled, sklep internetowy Tmall sprzedaje również produkty takich marek należących do Mondelez, jak: TUC, Belvita, Trident, Oreo, Cadbury, Chips Ahoy!, LU, Toblerone i Cote d'Or.

We wrześniu 2015 r. Mondelez International ogłosił, że chce wygenerować ponad 1 mld dolarów przychodów z e-commerce do 2020 roku. W 2015 roku region Azji i Pacyfiku przyniósł Mondelezowi 4,3 mld USD skorygowanych przychodów netto, co stanowi 16 proc. globalnych przychodów firmy.

Koncern odmówił ujawnienia wartości przychodów z e-commerce w Chinach, jednak rzecznik firmy przyznaje, że wygenerowane w 2015 r. w Państwie Środka 1,1 mld dolarów przychodów netto stanowi jednocyfrowy wzrost w porównaniu z rokiem 2014. 

Moens przytacza także dane firmy badawczej Nielsen, które pokazują, że Mondelez jest liderem rynku herbatników w Chinach, numerem dwa w kategorii gumy i numerem trzy w kategorii cukierków. Producent szacuje, że już co dziesiąta przekąska sprzedawana online trafia na rynek chiński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Chiny RSS ALERT    /    Alibaba RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Oreo RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.