Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mondelez: Edukujemy konsumentów, jak świadomie sięgać po przekąski

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 29-10-2015, 12:36
Mondelez: Edukujemy konsumentów, jak świadomie sięgać po przekąski
Fot. Mondelez

Producenci przekąsek, tacy jak Mondelez Polska, muszą stawić czoło kilku wyzwaniom. Są to między innymi edukacja konsumentów i niestabilność na rynku surowców – mówi Małgorzata Babik, kierownik ds. korporacyjnych na Polskę i kraje bałtyckie w Mondelez Polska, sp. z.o.o.

- Zarówno w Europie, jak i na świecie pojawiają się wyzwania dla branży producentów słodyczy, na które nie możemy pozostać obojętni. Jest to przede wszystkim edukacja konsumentów w zakresie świadomego sięgania po przekąski – mówi Małgorzata Babik.

Jak dodaje, przekąski powinny wpisywać się w styl życia konsumentów, jednocześnie zapewniając im małe chwile radości. - Wiemy też, że zbilansowana dieta, w połączeniu ze zdrowym stylem życia, jest bardzo ważna dla ogólnego samopoczucia. Dlatego podejmujemy działania mające na celu poprawienie składu naszych produktów, takie jak redukcja zawartości sodu i tłuszczów nasyconych czy zwiększenie udziału zbóż pełnoziarnistych – przykładem takiego produktu może być belVita, która od momentu wprowadzenia na rynek w 2012 roku jest bardzo popularnym elementem zbilansowanego śniadania Polaków – mówi.

Kolejnym wyzwaniem, z którym muszą się zmierzyć producenci przekąsek jest niestabilność na rynkach surowców, szczególnie w odniesieniu do cen i podaży ziarna kakaowego i orzechów laskowych, a także zrównoważone pozyskiwanie tych surowców. Dlatego, w 2012 roku firma rozpoczęła program Cocoa Life, skierowany do farmerów uprawiających kakaowce.

- To wyjątkowa inicjatywa społeczna która daje wsparcie farmerom w zakresie możliwości rozwoju ich upraw. To również program, który dba o edukację farmerów i ich dzieci, pomaga w pozyskiwaniu dodatkowych funduszy jak również zachęca do kontynuowania uprawy kakaowców przez następne pokolenia. Misją Cocoa Life, realizowanego we współpracy z organizacjami pozarządowymi, rządami i dostawcami, jest optymalizacja całego łańcucha dostaw ziaren kakaowca – wymienia Małgorzata Babik. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • etykietka 29-10-2015, 15:10:
Na początek aby stawić czoło nowym wyzwaniom przestańcie stosować syrop glukozowo-fruktozowy i olej palmowy. A mówienie,że belVita jest elementem zbilansowanej diety to już naprawdę przesada, coraz więcej klientów czyta etykiety i jest świadoma co zawierają rzekomo "zdrowe" produkty
  • sopho 29-10-2015, 13:08:
Proponuje zamiast portalspozywczy.pl - np. miejscenatwojąreklame-portalspozywczy.pl

słabo...

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 381) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH