Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez International: Milka dołącza do programu zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca

Mondelez International poinformował, że na terenie Europy marka czekolady Milka, dołączy do prowadzonego przez firmę programu Cocoa Life, czyli wiodącej w branży inicjatywy zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca. W Polsce logotypy programu Cocoa Life pojawią się na opakowaniach czekolady Milka w sierpniu 2018 r., a kolejne produkty z portfolio marki w Europie zostaną objęte programem w późniejszym terminie.

Mondelez International: Milka dołącza do programu zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca
fot. Shutterstock

Tym samym, Milka będzie kolejną marką Mondelēz International, której produkty wytwarzane są z kakao pozyskiwanego w ramach Cocoa Life. Do programu należą już czekolady Cadbury Dairy Milk w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Côte d’Or w Belgii i Francji, Freia i Marabou w krajach Skandynawskich oraz ciasteczka Oreo w całej Europie.

- Jesteśmy niezmiernie dumni, że Milka, będąca naszą największą marką czekolady w Europie, dołącza do programu Cocoa Life. Nasz program odnosi olbrzymie sukcesy, a obecne posunięcie to kolejny duży krok na drodze do pokrycia jego zasięgiem 200 tys. farmerów i miliona ludzi do roku 2022 - mówi Hubert Weber, wiceprezes Mondelēz International i prezes na Europę.

- Jako jeden z największych producentów czekolady na świecie i lider na rynku czekolady w Polsce, docieramy do milionów konsumentów z markami takimi jak Milka. Chcemy wykorzystać ten efekt skali, by stymulować pozytywne zmiany w społecznościach lokalnych, na których opiera się nasza działalność, oraz współpracować z farmerami, z którymi będziemy budować długofalowe i silne relacje. Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek przedtem, nasi konsumenci troszczą się o to, co jedzą oraz chcą wiedzieć, czy wybrane przez nich produkty są pozyskiwane w zrównoważony sposób – mówi z kolei Janusz Idczak, dyrektor zarządzający Mondelēz International w Polsce i krajach bałtyckich.

Decyzja koncernu o rozszerzeniu zasięgu programu jest związana z planami organizacji, aby z czasem pozyskiwać kakao wyłącznie w zrównoważony sposób.

Opakowania tabliczek czekolady Milka w całej Europie będą miały nowy wygląd – od sierpnia 2018 r. pojawią się na nich logotypy Cocoa Life. Mondelēz International planuje, że kolejne produkty czekoladowe z portfolio marki Milka w Europie również dołączą do programu w późniejszym czasie.

Misją programu Cocoa Life jest stworzenie stabilnego łańcucha dostaw ziaren kakaowca, przy jednoczesnym wprowadzaniu pozytywnych zmian w życiu farmerów oraz zapobieganiu zmianom klimatu w sześciu krajach, z których pozyskiwane jest kakao: Ghanie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Indonezji, Indiach, Dominikanie i Brazylii.

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Janusz Idczak RSS ALERT    /    Hubert Weber RSS ALERT    /    Cocoa Life RSS ALERT    /    zrównoważony rozwój RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.210
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.