Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez International poprawia przychody w trzecim kwartale

Mondelez International poprawił wyniki w trzecim kwartale i zanotował organiczny wzrost przychodów po ich spadku w II kw. 2017 r. Wzrost wyniósł 2,8 proc. (wzrost raportowany wyniósł 2,1 proc.) i przychody osiągnęły poziom 6,53 mld USD.

Mondelez International poprawia przychody w trzecim kwartale
fot. cadbury.co.uk

Autor: BW, portalspozywczy.pl
Data: 03-11-2017, 10:40

Prezes koncernu, Irene Rosenfeld mówi, że kwartalny wzrost przychodów ze sprzedaży był zasługą m.in. poprawy dynamiki marek na rynkach wschodzących oraz dobrych wyników w Europie. Główne marki zanotowały wzrost o 3,8 proc., znacznie powyżej dynamiki całej kategorii, a szczególnie dobrze radziły sobie Milka, Cadbury Dairy Milk oraz Oreo i Belvita, osiągając średnią jednocyfrową dynamikę wzrostu. Lepsze od oczekiwańwyniki zanotowała też marka Ritz Crisps & Thins.

Najszybszy organiczny wzrost przychodów w trzecim kwartale 2017 r. zanotował Mondelez w Ameryce Łacińskiej – o 5,4 proc. do 908 mln USD. Z kolei przychody w Europie wzrosły organicznie o 3,2 proc. (raportowany wzrost wyniósł 4,7 proc.) do 2,44 mld USD.

Narastająco po dziewięciu miesiącach 2017 roku przychody koncernu wzrosły organicznie o 0,3 proc. (raportowany spadek o 1,2 proc.) do 18,9 mld USD. Przychody w Europie wzrosły organicznie o 1,2 proc. (raportowany spadek o 1,3 proc.) do 6,98 mld USD. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT    /    Milka RSS ALERT    /    Oreo RSS ALERT    /    Irene Rosenfeld RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    wyniki Mondelez RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.146.195.24
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.