Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez kładzie nacisk m.in. na kontrolowane spożycie przekąsek i redukcję tłuszczów nasyconych

Mondelez International kładzie nacisk na budowanie swojej pozycji globalnego lidera promującego kontrolowane spożycie przekąsek. Koncern chce redukować zawartość sodu i tłuszczów nasyconych w przekąskach oraz na wszystkich produktach wprowadzić informacje o zawartości kalorycznej z przodu opakowań do końca 2016 r.

Mondelez kładzie nacisk m.in. na kontrolowane spożycie przekąsek i redukcję tłuszczów nasyconych
Oferta firmy obejmuje takie marki jak m.in.: czekolady Milka fot. Shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 01-07-2016, 19:21

W celu promowania kontrolowanego spożycie przekąsek poszerzono wybór w zakresie wielkości porcji produktów oraz zwiększono udział zbóż pełnoziarnistych w produkcji.

Firma podaje, że zrealizowała swoje zobowiązania dotyczące redukcji wpływu na środowisko naturalne, m.in. zmniejszyła wagę opakowań, emisję gazów cieplarnianych i hałasu, produkcję odpadów oraz zużycie wody.

Mondelez International, lider produkcji przekąsek, ogłosił raport społecznej odpowiedzialności biznesu „Call For Well-being. 2015 Progress Report”. Dokument jest strategią w zakresie odpowiedzialnego pozyskiwania surowców, zachęcania konsumentów do sięgania po przekąski w racjonalny sposób, bezpieczeństwa pracowników i produktów oraz współpracy ze społecznościami lokalnymi.

Raport przedstawia dane potwierdzające osiągnięcie i przekroczenie założonych na 2015 r. celów zrównoważonego rozwoju. Firma ustanowiła także nowe, bardziej ambitne cele na 2020 r., mające służyć przeciwdziałaniu globalnemu ociepleniu.

- Coraz lepsza kondycja firmy jest bezpośrednio związana ze społeczną odpowiedzialnością i ludźmi, którzy na co dzień cieszą się z naszych produktów – mówi Irene Rosenfeld, prezes Mondelēz International.

 - Przez te kilka lat, w których publikujemy coroczne raporty o zrównoważonym rozwoju, poczyniliśmy znaczące postępy w zakresie wypełniania naszych zobowiązań. Wierzymy, że nasze osiągnięcia za 2015 r. oraz nowe cele w tym obszarze na 2020 r. pomogą firmie w wypełnianiu założonych planów i wesprą nasze ambicje pozostania globalnym liderem promującym lepsze wybory żywieniowe i sięganie po przekąski w racjonalny sposób – dodaje.

Mondelez International publikuje od 2013 r. raporty podsumowujące efekty strategii społecznej odpowiedzialności. W działaniach firmy zakorzeniona jest filozofia zrównoważonego rozwoju, która skupia się na czterech obszarach ściśle związanych z jej działalnością: odpowiedzialne pozyskanie surowców, zachęcanie konsumentów do sięgania po przekąski w racjonalny sposób, bezpieczeństwo pracowników i produktów oraz współpraca ze społecznościami lokalnymi w zakresie promocji zdrowego stylu życia.

więcej informacji:

ciastka RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    rynek słodyczy RSS ALERT    /    rynek przekąsek RSS ALERT    /    wyroby czekoladowe RSS ALERT    /    produkty czekoladowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.