Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez na FRSiH: Małe, lokalne marki są ważne dla dużych koncernów

– Można, będąc dużym koncernem, dbać o małe lokalne marki i na tych markach budować wielkość firmy. W każdym kraju, w którym działamy, mamy takie przykłady – mówił Krzysztof Skierkowski, członek zarządu Mondelez International, podczas X FRSiH.

Mondelez na FRSiH: Małe, lokalne marki są ważne dla dużych koncernów
Krzysztof Skierkowski, członek zarządu Mondelez International, podczas X FRSiH; fot. PTWP

Krzysztof Skierkowski podkreślił, że koncern Mondelez zaczynał od małych marek. – Mamy marki, które przetrwały ponad 100 lat.Udało się to dzięki  zachowaniu jakości i bezpieczeństwu – stwierdził.

Jako przykład marki, która skorzystała pod skrzydłami koncernu, członek zarządu Mondelez podał Price Polo.

– Price Polo zostało zakupione przez Mondelez w 1993 r. Wszyscy prognozowali, że zakład w Cieszynie zostanie zamknięty i nic się z tą marką dalej nie będzie działo. W 1993 r. produkcja wynosiła 3 tysiące ton. Dziś wynosi 16 tysięcy ton. Zakład znajduje się w samym centrum Cieszyna i nie możemy go rozbudować, ale w tych samych murach produkcja została zwiększona 5-krotnie – zaznaczył.

Dodał, że firma zawdzięcza to automatycznym liniom produkcyjnych i ujednoliceniu pewnych systemów produkcyjnych.

– Można, będąc dużym koncernem, dbać o małe lokalne marki i na tych markach budować wielkość firmy. W każdym kraju, w którym działamy, mamy takie przykłady – mówił prelegent FRSiH.

Jego zdaniem, aby utrzymać jakość nie potrzeba restrykcyjnej legislacji. Potrzebna jest natomiast kultura produkcji i kultury pracy codziennej. Jest to niezwykle ważne także podczas zwiększenia skali.

Członek zarządu Mondelez wypowiedział się także w kwestii podwójnych  standardów. – Inne są oczekiwania wobec czekolady w Afryce, a inne w małym butiku w Brukseli, gdzie zakładów specjalizujących się w pralinkach jest dużo. Czego innego oczekuje klient w butiku, a czego innego klient, który zechce skosztować czekolady w Afryce i nie chce, by rozpuściła mu się ona w ręku. Nie można rozmawiać na temat podwójnych standardów, nie uwzględniając, czego oczekuje konsument w danym kraju. Produkt musi spełniać oczekiwania – zaakcentował.

Krzysztof Skierkowski, członek zarządu Mondelez International RD&Q Sp. z o.o, był jednym z prelegentów debaty "Naturalność, jakość, bezpieczeństwo – trzy filary produkcji i promocji polskiej żywności", która odbyła się 6 listopada 2017 r. w ramach X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PrincePolo RSS ALERT    /    Mondelez RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Krzysztof Skierkowski RSS ALERT    /    FRSiH 2017 RSS ALERT    /    Forum Rynku Spożywczego i Handlu RSS ALERT    /    podwójne standardy w produkcji żywności RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT    /    produkcja czekolady RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.144.82.216
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.