Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mondelez: Oferta produktów pakowanych w małe porcje zwiększy się o 25 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2015, 12:39
Mondelez: Oferta produktów pakowanych w małe porcje zwiększy się o 25 proc.
Fot. Mondelez

Mondelēz odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie m.in. w ten sposób, iż zwiększa w swojej ofercie produkty w małych porcjach. To efekt coraz bardziej dynamicznego stylu życia Polaków – mówi Małgorzata Babik, kierownik ds. korporacyjnych na Polskę i kraje bałtyckie w Mondelez Polska, sp. z.o.o.

- Od lat obserwujemy zmieniające się nawyki żywieniowe konsumentów w Polsce i na świecie, które są rezultatem dynamicznego stylu życia i napiętego planu dnia. Dlatego konsekwentnie zwiększamy liczbę produktów, które oferowane są w indywidualnie pakowanych porcjach - mówi.

Jak informuje, od 2012 r. oferta tych wyrobów zwiększyła się o 16 proc., a celem jest osiągnięcie 25 proc. w 2020 roku. Przykładem mogą być czekolady Milka TUC i Milka LU są dostępne w indywidualnych porcjach, w formie małej i dużej tabliczki: 87g i 35g. - Większa będzie idealna, by podzielić się nią z bliskimi; natomiast wersję „kieszonkową” można zabrać ze sobą np. na wycieczkę. W ten sposób mamy możliwość wpisania się w aktywny dzień konsumentów – tłumaczy Małgorzata Babik.

Przypomina, iż w sierpniu br. firma oficjalnie uruchomiła Linię Przyszłości –  jedną z najbardziej innowacyjnych linii produkcyjnych w Europie.

- Nowa linia, która powstała w fabryce czekolady w Skarbimierzu, przyczyni się do rozwoju Kategorii Czekolady i Ciastek. Jest to jedna z kilkudziesięciu Linii Przyszłości, które powstają w globalnej sieci produkcyjnej Mondelēz International.

W najbliższym czasie Mondelēz planuje także stworzenie nowego, strategicznego Centrum Badań
i Rozwoju w rejonie Wrocławia. Będzie to kolejna inwestycja koncernu w tym regionie Polski, gdzie znajdują się już dwie fabryki w Skarbimierzu i jedna w Bielanach Wrocławskich, zatrudniające ponad 1400 osób.

- Głównym celem planowanego Centrum Badań i Rozwoju, którego wartość jest szacowana na 15 mln USD, będą badania dotyczące marek czekolady i ciastek. W nowym Centrum będą także prowadzone badania dotyczące jakości, opakowań, analizy preferencji i oczekiwań klientów oraz zgodności naszych wyrobów z wymaganiami prawnymi dot. produktów spożywczych – mówi Małgorzata Babik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • qwerty 03-11-2015, 13:47:
No tak, to co robi Mars, Nestle, dr. Gerard i inni, a o co od 3 lat błagała sprzedaż Mondeleza - czyli luzy, w godnym podziwu czasie jaśnie wielcy szefowie wprowadzają na rynek. Nic tylko pogratulować.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH