Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Mondelez: Oferta produktów pakowanych w małe porcje zwiększy się o 25 proc.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2015, 12:39
Mondelez: Oferta produktów pakowanych w małe porcje zwiększy się o 25 proc.
Fot. Mondelez

Mondelēz odpowiada na zmieniające się trendy konsumenckie m.in. w ten sposób, iż zwiększa w swojej ofercie produkty w małych porcjach. To efekt coraz bardziej dynamicznego stylu życia Polaków – mówi Małgorzata Babik, kierownik ds. korporacyjnych na Polskę i kraje bałtyckie w Mondelez Polska, sp. z.o.o.

- Od lat obserwujemy zmieniające się nawyki żywieniowe konsumentów w Polsce i na świecie, które są rezultatem dynamicznego stylu życia i napiętego planu dnia. Dlatego konsekwentnie zwiększamy liczbę produktów, które oferowane są w indywidualnie pakowanych porcjach - mówi.

Jak informuje, od 2012 r. oferta tych wyrobów zwiększyła się o 16 proc., a celem jest osiągnięcie 25 proc. w 2020 roku. Przykładem mogą być czekolady Milka TUC i Milka LU są dostępne w indywidualnych porcjach, w formie małej i dużej tabliczki: 87g i 35g. - Większa będzie idealna, by podzielić się nią z bliskimi; natomiast wersję „kieszonkową” można zabrać ze sobą np. na wycieczkę. W ten sposób mamy możliwość wpisania się w aktywny dzień konsumentów – tłumaczy Małgorzata Babik.

Przypomina, iż w sierpniu br. firma oficjalnie uruchomiła Linię Przyszłości –  jedną z najbardziej innowacyjnych linii produkcyjnych w Europie.

- Nowa linia, która powstała w fabryce czekolady w Skarbimierzu, przyczyni się do rozwoju Kategorii Czekolady i Ciastek. Jest to jedna z kilkudziesięciu Linii Przyszłości, które powstają w globalnej sieci produkcyjnej Mondelēz International.

W najbliższym czasie Mondelēz planuje także stworzenie nowego, strategicznego Centrum Badań
i Rozwoju w rejonie Wrocławia. Będzie to kolejna inwestycja koncernu w tym regionie Polski, gdzie znajdują się już dwie fabryki w Skarbimierzu i jedna w Bielanach Wrocławskich, zatrudniające ponad 1400 osób.

- Głównym celem planowanego Centrum Badań i Rozwoju, którego wartość jest szacowana na 15 mln USD, będą badania dotyczące marek czekolady i ciastek. W nowym Centrum będą także prowadzone badania dotyczące jakości, opakowań, analizy preferencji i oczekiwań klientów oraz zgodności naszych wyrobów z wymaganiami prawnymi dot. produktów spożywczych – mówi Małgorzata Babik.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • qwerty 03-11-2015, 13:47:
No tak, to co robi Mars, Nestle, dr. Gerard i inni, a o co od 3 lat błagała sprzedaż Mondeleza - czyli luzy, w godnym podziwu czasie jaśnie wielcy szefowie wprowadzają na rynek. Nic tylko pogratulować.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 356) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH