Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Słodycze i przekąski

Mondelez Polska o wycofaniu Prince Polo przez PLL LOT: Marka odegrała dużą rolę w promocji Polski na świecie

Mondelez Polska przedstawił swoje stanowisko w sprawie wycofania wafelków Prince Polo przez Polskie Linie Lotnicze LOT.

Mondelez Polska o wycofaniu Prince Polo przez PLL LOT: Marka odegrała dużą rolę w promocji Polski na świecie
fot. Shutterstock

- Szanujemy decyzję Zarządu PLL LOT o zakończeniu naszej współpracy. Dzięki wieloletniej obecności Prince Polo na pokładach „LOT-u” mogliśmy towarzyszyć naszym Klientom w czasie podróży, jak i dołożyć swoją cegiełkę do międzynarodowej promocji wywodzących się z Polski produktów – czytamy w stanowisku Mondelez Polska.

Czytaj też: „LOT nie chce już wafelków Prince Polo na pokładzie"

- W związku z decyzją Polskich Linii Lotniczych LOT o wycofaniu Prince Polo jako przekąski wręczanej pasażerom w czasie podróży oraz pojawiającej się przy tej okazji w mediach argumentacji Biura Prasowego przewoźnika, czujemy się zobowiązani do przypomnienia historii Prince Polo – kultowego wafelka, wytwarzanego nieprzerwanie od ponad 60 lat w zakładzie „Olza” w Cieszynie, którego tradycje cukiernicze sięgają okresu międzywojennego – czytamy dalej.

Mondelez Polska podkreśla też, że Prince Polo to jedna z najcenniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Wafelki po raz pierwszy pojawiły się na sklepowych półkach w 1955 roku i od tego czasu zdobyły rzeszę fanów, zyskując status kultowej marki. Niemniej ważna jest jednak rola jaką Prince Polo odegrało w zagranicznej promocji naszego kraju. Doskonałym przykładem może być Islandia, gdzie wafel jest podobnie jak w Polsce – ikonicznym przysmakiem. Potwierdzają to wypowiedzi m.in. byłego prezydenta kraju Ólafura Ragnara Grímssona wspominającego, że „polskie Prince Polo” jest jedną z rzeczy, na których wychowało się całe pokolenie Islandczyków.

Mondelez Polska wskazuje też, że od 1955 roku Prince Polo produkowane jest w jednym i tym samym zakładzie „Olza” w Cieszynie. W fabryce, w której pracuje ponad 250 osób, duma z produkcji Prince Polo idzie w parze z ekspertyzą i technologią w wytwarzaniu wafli. Dzięki tym atutom produkty z Cieszyna trafiają nie tylko na rynek polski, ale również na eksport.

- Prince Polo w swojej historii miało wiele różnych wariantów, jednak Polacy szczególnie cenią ten klasyczny, znany od pokoleń. Bogata historia w połączeniu z niepowtarzalnym smakiem oraz bardzo szeroką siecią dystrybucji sprawiły, że Prince Polo pozostaje marką numer 1 w swoim segmencie rynku – podaje Mondelez Polska.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

COLColian Holding SA

więcej informacji:

słodycze RSS ALERT    /    wafelki RSS ALERT    /    wafelki Prince Polo RSS ALERT    /    Prince Polo RSS ALERT    /    Mondelez International RSS ALERT    /    Mondelez Polska RSS ALERT    /    PLL LOT RSS ALERT    /    Grześki RSS ALERT    /    Colian RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • MarcMar 2019-05-08 09:56:28
    Ciekawe stwierdzenie "Marka Prince Polo odegrała dużą rolę w promocji Polski na świecie". To raczej LOT odegrał dużą rolę w promocji wafli, które dzięki tej współpracy zawdzięczają rozpoznawalność. Jednocześnie jestem niemal przekonany, że dzisiejsza receptura wafli ma niewiele wspólnego z tą z lat chociażby '90-'00. Wyraźny smak deserowy zastąpiony został przesłodzonym, mlecznym.
    • henryk 2019-05-17 07:05:09
      ...co do smaku, wez pod uwagę, że smak zmienia się z wiekiem ha,ha. Inną sprawą jest,,wielka polityka, która ,,wkradła się w wafelki''i o tę politykę trzeba już zapytać v-e premiera Gowina..

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.